Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 For en tid tilbake så skrev jeg et innlegg som het: Han har en halvbror. Linken er denne: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...0200be007d4b03b (Håper jeg fikk det til) Vi har nå møtt hverandre. De kom til oss og var hos oss i 2 døgn. Det ble ikke som vi først tenkte. (pga vi ikke har fått flyttet). Kona til halvbroren ringte meg og vi snakket lenge sammen. Vi bestemte oss da for å invitere de hit. Etter noen dager ringte halvbroren og de hadde bestemt at de ville komme til oss og være i 2 dager. Vi var utrolig spente og gledet oss veldig. Vi tekstet litt med de underveis og så ringte de når de var i byggefeltet hvor vi bor. De trengte hjelp til å finne huset. Da de parkerte og gikk ut av bilen var vi veldig spente. Vi fant kjemien med en gang og praten gikk som om vi skulle ha kjent hverandre i mange år. De to dagene de var her var veldig viktig for oss. Dette er noe vi alle ønsker å ta vare på. Vi gleder oss til å treffe de igjen og håper det ikke blir for lenge til.
Usikker Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Så flott. Fint å høre at dette gikk bra. Nå er kontakten etablert - så nå må dere alle bestrebe dere på å fortette der dere slapp i helga. Gudd løkk
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Det var helt fantastisk. Jeg trodde denne dagen aldri skulle komme. Men den kom og det ble veldig bra. Koste oss masse når de var her og pratet om alt mulig. Den yngste datteren var med og hun var så snill. Vi har tekstet i ettertid. Har også framkalt noen bilder som ble tatt når de var her. Håper dette kommer til å vare. Alt blir nok bedre når vi kommer østover.
Væren Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Så fantastisk å høre, Trulselinemor! Sånne historier lyser virkelig opp i hverdagen! Lykke til videre! God klem fra sauen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå