Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer topplisten på snapchat tilbake, noen som vet? Snapchat er ikke det samme uten den…:/

Anonymous poster hash: 03059...c35
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner du å snoke på folk?

Anonymous poster hash: 40093...963

• Liker 1
Gjest Sådetså
Skrevet

Har aldri skjønt vitsen med funksjonen.

Gir bare paranoide kjærester mer å stresse over, sett opptil flere "bilder" på facebook som tuller om emnet å kommentarene under er helt skutt.

Skrevet

Alle snoker i mer eller mindre grad. Det er gøy. Svar heller på spørsmålet dersom dere vet. Thanks

Anonymous poster hash: 03059...c35
  • Liker 2
Skrevet

De sa det skulle komme tilbake, men har ikke sett noe til det.

Anonymous poster hash: b08e2...ad8
Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske den ikke kom tilbake, ihvertfall at man kan velge selv om man vil vise den til andre eller ikke. Endelig slipper jeg spørsmål om hvem som er på topp, og jeg slipper selv å lure hvis jeg ser noen hos andre. Jeg liker ikke snoking, og føler snapchat tvang frem snoking ved å ha slike lister synlige.

Kan noen forklare meg HVORFOR de vil ha den der? Er det for å snoke? Det har jo absolutt ingen annen praktisk funksjon da man ikke kan trykke på navn og se profil e.l.

Anonymous poster hash: a85c8...880
Skrevet

Husker i starten da man kunne se profilen til folk nå nett! Det var sånn snapchat.com/*brukernavn* Og man kunne snoke i vilden sky. "Oi, hun er på topp hos eksen? Lurer på om han er på topp hos henne og!" osv.

Syns det er bedre uten.

Anonymous poster hash: e8eae...9a3
Skrevet

Håper det ikke kommer tilbake. For mye snokingen på folk fortiden. En uting.

Anonymous poster hash: 31045...828

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater den topplisten, og håper den aldri kommer tilbake.

Det er unødvendig at andre skal se hvem man sender mest med. Det burde få fortsette å være privat.

Anonymous poster hash: f782a...120

• Liker 2
Skrevet

Den irriterte meg ettersom jeg alltid prøvde å være på topplisten hos han jeg holder på med. Slitsomme greier, like greit at den er vekk :jepp:

Skrevet

Den irriterte meg ettersom jeg alltid prøvde å være på topplisten hos han jeg holder på med. Slitsomme greier, like greit at den er vekk :jepp:

Samme her! Egentlig litt befriende at jeg ikke vet. Sjekket listen hans heeele tiden. Måtte jo se om han snappet med noen andre søte jenter også.

Men det er også irriterendes nå, hvis jeg ser at han plutselig har sendt sykt mange snaps. Lurer jo veldig på hvem han sender med.

Anonymous poster hash: 0c85b...dd3

Skrevet

Samme her! Egentlig litt befriende at jeg ikke vet. Sjekket listen hans heeele tiden. Måtte jo se om han snappet med noen andre søte jenter også.

Men det er også irriterendes nå, hvis jeg ser at han plutselig har sendt sykt mange snaps. Lurer jo veldig på hvem han sender med.

Anonymous poster hash: 0c85b...dd3

Du må droppe å sjekke antallet. Om du bare dropper ut for noen dager vil du miste oversikten. Livet er mye bedre uten den satans snokingen :P man blir jo helt stressa av det og det er virkelig ikke bra for noen ting.

Anonymous poster hash: 31045...828

Skrevet

Aldri brydd meg om verken topplisten eller de derre poenggreiene. (Nei, jeg er ikke en 45 år gammel kvinne som har min egen datter på snap, jeg er 22 og en relativt ivrig snapper). What's the deal? :klo:

Anonymous poster hash: 4885d...0f7
Skrevet (endret)

Husker i starten da man kunne se profilen til folk nå nett! Det var sånn snapchat.com/*brukernavn* Og man kunne snoke i vilden sky. "Oi, hun er på topp hos eksen? Lurer på om han er på topp hos henne og!" osv.

Syns det er bedre uten.

Jeg savner den funksjonen.. Trodde ikke det var så mange som visste om den :fnise:

Endret av smartbimbo
Gjest Godjente
Skrevet

Det kommer tilbake igjen når neste oppdatering blir gjort.

Hadde håpet på at det ikke kom, for er en fyr som alltid MÅ ligge øverst. Gjør han ikke det, sender han sykt mange snapper hele tiden for å komme først igjen :laugh:

Skrevet

Det kommer tilbake igjen når neste oppdatering blir gjort.

Hadde håpet på at det ikke kom, for er en fyr som alltid MÅ ligge øverst. Gjør han ikke det, sender han sykt mange snapper hele tiden for å komme først igjen :laugh:

Har hatt noen sånne jeg og. Vips- blokkert!

Gjest Godjente
Skrevet

Har hatt noen sånne jeg og. Vips- blokkert!

Ja, vurderer faktisk det.. :P

Skrevet

skjønner ikke hvorfor dere er så jævlig opptatte av det. Topplista mi er ikke rett i det heletatt, sikkert ikke andre sine heller.

Anonymous poster hash: 0adbf...678
Skrevet

Syns det er bedre uten.

Omg, vil få dette tilbake

Anonymous poster hash: 7794c...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...