AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Tenker ikke på helsesenteret eller tannhelsesekretær, men dere som jobber i administrasjon. Hva har du i lønn? Hvordan er arbeidstiden? Har du mulighet for fleksitid? Hvilken utdannelse har du? Anonymous poster hash: 385c2...efa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Har en urelevant bachelor, men med noe økonomi og administrasjonsfag. Tjener 190,- timen (ca 370 000 i året). Har fleksitid, styrer min egen arbeidstid helt egentlig, og har mulighet for mye hjemmekontor. Anonymous poster hash: 060d2...bf6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Har en urelevant bachelor, men med noe økonomi og administrasjonsfag. Tjener 190,- timen (ca 370 000 i året). Har fleksitid, styrer min egen arbeidstid helt egentlig, og har mulighet for mye hjemmekontor. Anonymous poster hash: 060d2...bf6 kan jeg spørre deg om det var vanskelig å få denne jobben og hva du startet som? Ønsker meg veldig en jobb innenfor dette feltet, har ingen utdannelse over videregående grunnet sykdom som gjorde st jeg måtte droppe ut av studiet.... Er fremdelesr ikke frisk og er redd for at jeg ikke klarer studiet om jeg begynner igjen... En slik jobb du har høres helt perfekt ut, og med fleksitid og å kunne jobbe hjemmefra!!Anonymous poster hash: a3e32...903
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Jeg jobber som sentralbord medarbeider igjennom ett vikarbyrå ( Har hatt bedre stillinger før, men bedriften ble nedlagt og jeg står nå uten fast jobb). Jeg har 196,- i time her jeg nå. Ingen fleksitid. Men har betalt lunsj. Har Kontorfagbrev. Anonymous poster hash: 8e7ae...460
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Fagbrev i kontorfaget, tjener rundt 420 000 i året. Fleksitid, mulighet for hjemmekontor - men da bør det i grunn være en spesiell grunn for det. Normal arbeidstid er 7,5 timer, men jeg ligger frivillig på 8-9 timer om dagen. Ettersom det gir meg muligheten til å bruke flextiden på å ta lang helger etc. Anonymous poster hash: 6b24f...e39
Gjest Doh Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Har utdannelse gjennom Treider Fagskole, tok advokatsekretær. Jobber som sekretær i staten, tjener rundt 420.000 med to års ansiennitet. Har sommer- og vintertid, så 7t 45min arbeidstid på vinteren og 7t på sommeren (mener jeg å huske, har vært lenge i permisjon nå ), og fleksitid men ikke mulighet for hjemmekontor da jeg også er sentralbord. Her i Oslo-området er det kamp om slike jobber, det er gjerne rundt 200 søkere på jobbene, så om du bor her burde du få deg en utdannelse innenfor faget. Selv da kan det være vanskelig å få jobb.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Gjest Doh skrev (På 9.2.2015 den 14.01): Har utdannelse gjennom Treider Fagskole, tok advokatsekretær. Jobber som sekretær i staten, tjener rundt 420.000 med to års ansiennitet. Har sommer- og vintertid, så 7t 45min arbeidstid på vinteren og 7t på sommeren (mener jeg å huske, har vært lenge i permisjon nå ), og fleksitid men ikke mulighet for hjemmekontor da jeg også er sentralbord. Her i Oslo-området er det kamp om slike jobber, det er gjerne rundt 200 søkere på jobbene, så om du bor her burde du få deg en utdannelse innenfor faget. Selv da kan det være vanskelig å få jobb. Hvorfor er disse jobbene så ettertraktet egentlig? Det er jo ikke de mest sosiale jobbene? Hadde ikke jeg hatt sosial angst skulle jeg gjerne jobbet med noe annet der jeg kunne tjene bra, og tatt høyere utdanning. Hva er det med disse kontorjobbene som gjør at så mange søker?? Anonymkode: eae6e...72c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor er disse jobbene så ettertraktet egentlig? Det er jo ikke de mest sosiale jobbene? Hadde ikke jeg hatt sosial angst skulle jeg gjerne jobbet med noe annet der jeg kunne tjene bra, og tatt høyere utdanning. Hva er det med disse kontorjobbene som gjør at så mange søker?? Anonymkode: eae6e...72c Det er vel fordi det er jobber som man ikke trenger allverdens utdannelse i å utføre.De får ofte mange søkere. Man kan tenke i baner hvor mange søkere på butikkjobber i dagligvarebransjen får feks. Anonymkode: 9cf0c...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå