Gå til innhold

Better call Saul !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho lee fuc nå kom akkurat første sesong av Better Call Saul på netflix !

Den serien har jeg gleda meg til lenge nå, dette blir bra :danse:

For dere som ikke har fått det med dere det så er Better Call Saul fra samme universet som Breaking Bad, men nå følger vi perioden før den sleipe advokaten Saul traff Heisenburger :)

Er folket gira eller er folket gira?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke vente med og endelig få se den :D Breaking Bad er jo den beste serien noen sinne! Så da må Better Call Saul være bra! også :D

Skrevet

Selv om jeg elsker BB, må jeg innrømme at denne serien aldri har vekt noen interesse for meg, når jeg hørte at Saul skulle få en egen serie kunne jeg i grunn ikke skjønne hva som kom til å gjøre denne serien noe spesiell, når det allerede finnes et uendelig utvalg i samme gate. Men så søkte jeg den opp på imdb etter å ha lest at premieren er i dag, og den har fått sjokkerende 9,7 rating, som til og med er mer en BB. Hvordan er det mulig??

Så nå må jeg jo nesten sjekke den ut for å se hva som er så banebrytende med denne serien.

• Liker 1
Skrevet

Breaking Bad er så utrolig oppskrytt. Nekter å tro at en spin-off med over the top-Saul kan bli noe bra. Men ikke umulig det blir bedre enn Breaking Bad, skal jo ikke så mye til.

Anonymous poster hash: ca982...5ad
  • Liker 3
Skrevet

Nettopp sett første episode! 5/5 stjerner i min bok.

• Liker 2
Skrevet

5/5 stjerner hos meg også etter første episode, dette lover bra

• Liker 1
Skrevet

har sett begge episodene og dette lover godt ! tror serien her kommer til å bli en knall suksess uten tvil. 5/5 her også!

er ikke vansklig å legge merke til at dette er breaking bad verden. så syntes jeg det er artig at de allerede har introdusert flere karakterer fra breaking bad i 2 episoder. jeg trodde det bare skulle bli små cameos fra tid til annen jeg

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk og da jeg hørte den skulle komme tenkte jeg at den garantert ble ræva......men nå ser jeg at den har fått veldig gode kritikker flere steder så jeg tror jeg må ta en titt likevel.

(Passer dessuten fint siden jeg akkurat er ferdig med Dexter ;) )

• Liker 1
Skrevet

Åh, gleder meg! Breaking Bad er den beste serien ever, og Saul var jo bare fantastisk :) Gleder meg til Better Call Saul,

Anonymous poster hash: 74093...4a8
  • Liker 1
Skrevet

Andre episode tok seg veldig opp, var ikke kjempe imponert over første episode og var egentlig ingenting som fenget meg noe særlig. Men andre episode dro meg rett tilbake til BB-verden, og jeg liker å se denne dystre og mørke siden av Saul. Blir spennende å se reisen til hvordan han ender opp som karakteren vi kjenner i BB.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

4 episode ute nå :)

Herregud for en serie! Så langt leveres det drama i bøtter og spann.

Syntes faktisk Better Call Saul så langt virker mye dypere enn BB på mange plan. Så var det koselig å se gamle kjente fjes fra BB til tross for at noen av de er litt... hva skal vi si ... gale? Haha.

Leste et intervju hvor det ble sagt at Mike kommer til å få en veldig stor rolle fremover. Blir gøy å følge også hans historie

Endret av WubWub
  • Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tidenes beste spinoff kan vi vel allerede fastslå.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vad tycks om sesongslutt? :nigo:

Anonymous poster hash: ac54e...445
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Sesong 2 er ute og det har allerede kommet 3 episoder :nigo:
Jeg ble veldig positivt overrasket over første sesong. Det var fryktelig hype rundt serien før den var ute, så de endte faktisk med å utsette hele greia da de i utgangspunktet hadde tenkt til å gjøre en sitcom ut av den. Så glad for at de kjører samme stilen som i Breaking bad! Men når de samme folka som står bak skal det godt gjøres å mislykkes :) 

Sesong 2 skuffer heller ikke. Så nå gleder jeg meg til å komme hjem og spise middag med episode 3 på skjermen :) 

Noen som følger med på sesong 2? :) 

Skrevet

Ja!! 

Synes det er så bra at det er så lite som er forutsigbart med denne serien (selv om vi jo vet hvor han ender opp til slutt). 

Og hvordan går det på møtet klokka åtte 'i morgen'?? 

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Ikke sett mye av Breaking Bad, men sett 3 epiosder av denne. Veldig god :) 

Skrevet

:hjerte:

Skrevet

Digger Saul! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...