Gå til innhold

Gjettekonkurranse: Hva tror dere leiligheten går for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsal området er veldig populært, kanskje den går for 2,5 mill eller mer ? :redd:

Anonymous poster hash: f4e9a...391
  • Liker 3
Skrevet

Jeg vil ikke være med på å hause opp bolighysteriet og TS/selger får mer for leiligheten sin, enn det er verdt. Så jeg står over. Ellers takk!

Anonymous poster hash: 35275...b37

• Liker 5
Skrevet

Oppsal området er veldig populært, kanskje den går for 2,5 mill eller mer ? :redd:

Anonymous poster hash: f4e9a...391

Ja, jeg ser ikke bort fra det! Jeg legger inn mitt offisielle tips: 2 600 000.

Anonymous poster hash: 5ddc0...ac3

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke være med på å hause opp bolighysteriet og TS/selger får mer for leiligheten sin, enn det er verdt. Så jeg står over. Ellers takk!

Hvem har sagt at det er min? Og leiligheten er verdt det folk er villig til å betale for den. Hvis noen vil kjøpe den for 3 millioner, hvem er du til å si at den ikke er verdt det?

• Liker 5
Skrevet

Får man den kjekke leiligheten for 2 390 000 i Oslo? Wow, hadde den ligget i Stavanger hadde jeg kjøpt den med en gang! Her må vi betale + 1 mill mer for tilsvarende.

Anonymous poster hash: 5981f...a73
Skrevet

Får man den kjekke leiligheten for 2 390 000 i Oslo? Wow, hadde den ligget i Stavanger hadde jeg kjøpt den med en gang! Her må vi betale + 1 mill mer for tilsvarende.

Really?

• Liker 1
Skrevet

Hvem har sagt at det er min? Og leiligheten er verdt det folk er villig til å betale for den. Hvis noen vil kjøpe den for 3 millioner, hvem er du til å si at den ikke er verdt det? Anonymous poster hash: 5ddc0...ac3

Du er ikke den første som har lagt ut link av leiligheten sin her for å få mer treff :)

• Liker 2
Skrevet

Den er ikke min. Jeg vurderer litt å gå og se den. Kanskje by på den også? Men hvor høyt? For meg ser den underpriset ut. Kanskje de vil lokke mange til visning.

Skrevet

Really?

Nei, jeg tar det tilbake, jeg ser nå at bygget er fra 1966, da er prisen ca den samme som den ville vært i Stavanger

Skrevet

Nei, jeg tar det tilbake, jeg ser nå at bygget er fra 1966, da er prisen ca den samme som den ville vært i Stavanger

Begynte å lure :P Men jeg tror faktisk denne kan gå for 2,8.

Skrevet

Pinlig reklame for seg selv....

Anonymous poster hash: 4106c...f77
  • Liker 5
Skrevet

Hadde jeg vurdert å kjøpe en leilighet, hadde jeg aldri i livet lagt ut link til den på et forum med nesten 70 000 medlemmer.

Anonymous poster hash: fcb78...288
  • Liker 8
Skrevet

Hadde jeg vurdert å kjøpe en leilighet, hadde jeg aldri i livet lagt ut link til den på et forum med nesten 70 000 medlemmer.

Anonymous poster hash: fcb78...288

Tror neppe noen herfra skal på visningen.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Må man da ikke?!

Skrevet

Tror neppe noen herfra skal på visningen. Anonymous poster hash: 5ddc0...ac3

Det generer klikk på annonsen, noe som stresser mulige kjøpere når de ser hvor mange det er som har sett på den. Da byr man høyere.

Nei, megler/TS/selger, du må nok være litt mer kreativ enn som så. Eller gjøre litt mer flid med leiligheten, enn å gjøre slikt pinlig grep for å bli synlig.

• Liker 2
Skrevet

Trangt kjøkken, laminatgulv og jeg antar det er første etasje siden det ikke står noe annet i annonsen? Jeg hadde ikke kastet penger etter selger for denne.

Anonymous poster hash: 2762a...d40
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...