AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Har tenkt på dette en stund da "the bride to be" ikke er interessert i stunts eller noe hvor hun må drite seg ut 🙈🙈 Noen som vet om eller har hørt om noen som arrangerer dette i Oslo området? Blir ca 20 jenter tenker jeg 😊 Forsøkt å søke litt på Google, men finner bare ett par bedrifter som tydeligvis ikke holder på lenger. Trenger ikke være cupcakes, men kanskje baking av noe slag og? Åpen for forslag 👍👍Anonymous poster hash: 29cc1...479
Nattis33 Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Dere kan dra på Glazed and Amused og male på kopper etc http://www.glazedandamused.no/bedrift Da kan dere jo lage en personlig gave fra alle som er med, eller at alle har med seg et minne hjem fra dagen. Jeg skal dit med barna i vinterferien og prøve ut 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Hva med å spørre noen av de bakebloggerne om noen holder til i nærheten av deg? Har jo sett de holder kurs rundt om, kanjo hende de kan ta et kurs med dere også? Anonymous poster hash: 36a8c...d36
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Min ide om en god fest handler ikke om å få mel over hele festantrekket. Anonymous poster hash: 813f0...7be 1
Millus85 Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Dette er ikke festdelen heller, men takk for "innspill"! Godt tips med de koppene! Tror jeg skal sjekke ut det ja, takk! 👍👍😄😄 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jeg vet at de som driver apiceofcake.no holder kurs. De holder til i forskjellige deler av landet og jeg lagde en superfin marsipankake når jeg var på kurs Anonymous poster hash: 6c70d...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå