Gå til innhold

Ekspresslevering - når kommer pakka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte onsdagskveld. En mobil, da min plutselig døde. Valgte ekspresslevering i håp om at den kunne komme innen lørdag, men det gjorde den ikke. I dag ble den sendt videre fra Rolvsøy kl 11 og jeg bor sånn ca halv time unna. Jeg har litt hastverk med å få mobilen og lurer på om jeg kan hente den i dag eller i morra?? Siden jeg bestilte ekspresslevering, forventer jeg at jeg får hentemelding i dag!!

Noen som vet? :jolie: hilsen hormonell kjerring

Anonymous poster hash: 801cf...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro den kommer i dag siden den bare er en halvtime unna. Men tar jo litt tid, så ikke før senere. Kansje rundt 3-4 :)

Skrevet

Jeg vil tro den kommer i dag siden den bare er en halvtime unna. Men tar jo litt tid, så ikke før senere. Kansje rundt 3-4 :)

Leste litt fort i stad, men det står ihvertfall "Ankommet terminal Rolvsøy og blir videresent" Så vet ikke om den allerede er blitt videresendt eller om den blir det i løpet av dagen..

Håper den kommer i dag! Men føler på meg at det ikke blir før i morra.

Når man er uten mobil, det er da man skjønner hvor viktig den er... :P huff.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Leste litt fort i stad, men det står ihvertfall "Ankommet terminal Rolvsøy og blir videresent" Så vet ikke om den allerede er blitt videresendt eller om den blir det i løpet av dagen..

Håper den kommer i dag! Men føler på meg at det ikke blir før i morra.

Når man er uten mobil, det er da man skjønner hvor viktig den er... :P huff.

Der jeg bor betyr det at pakken har forlatt hovedterminalen og er på vei ut til min lokale Post i butikk hvor den registreres og jeg får melding.

Skal den leveres på døren hos deg? I så tilfellet er det vitalt at den rekker til det stedet hvor Postbudet henter posten som skal ut i dag for at du skal få den.

- hvis ikke så kommer den i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...