Gå til innhold

Drittsekk av ekskjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver egentlig her for å få det ut... Innerst inne vet jeg nok egentlig hva jeg skal gjøre med denne saken. Men velger alikevel å dele, og kanskje få noen bra råd om hvordan å komme seg videre.

Var sammen med eksen i 4 år. Ingen av oss hadde noe særlig "erfaring" før dette, men vi hadde jo er fantastisk bra forhold! Han slo opp med meg en gang før - det varte EN dag og han kom gråtende tilbake. Jeg tok han, desverre, tilbake... Da han slo opp igjen for 2 mnd siden var jeg knust.. Fant ut at han hadde vært utro i løpet av forholdet. Fant også ut at han allerede hadde en ny dame, og de har også hatt kontakt imens vi var sammen... Vi har ikke hatt noe særlig kontakt etter bruddet.

Til tross for alt dette og at jeg vet at han er en drittsekk, så er jeg ganske langt nede. Tror det er hele den følelsene av å ha blitt løyet til og bedratt. Jeg vil ikke ha noen råd om hvordan å få han tilbake osv, for det vil jeg absolutt ikke. Men spørsmålet mitt er egentlig: HVORDAN skal man komme seg VIDERE? Jeg er så utrolig skuffet og sur og vil bare snakke og kjefte på han! Men vet det ikke kommer noe godt ut av det.... Noen gode råd? Er så lei av å våkne om morgenen og føle meg dritt.

Anonymous poster hash: fe7a7...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du begynne å fokusere på alle andre i verden. Og ikke være bitter for å ha vært et offer for drittsekkoppførselen hans, men å heve seg over det og således; gå videre.

Aksepter det som har skjedd, det kan ikke forandres på. Fokuser på nåtiden og moegendagen, uten eksen.

Anonymous poster hash: a5408...b3c

• Liker 2
Skrevet

Da må du begynne å fokusere på alle andre i verden. Og ikke være bitter for å ha vært et offer for drittsekkoppførselen hans, men å heve seg over det og således; gå videre.

Aksepter det som har skjedd, det kan ikke forandres på. Fokuser på nåtiden og moegendagen, uten eksen.

Anonymous poster hash: a5408...b3c

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...