Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg ønsker å få et barn i 2016. vet at det man ikke alltid kan planlegge dette. men når ville dere ha tatt ut spiralen for å begynne å prøve? tar det ofte lengre tid på å bli gravid når man har hatt spiral?

Anonymous poster hash: 1fb86...f84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn i mai 2015.

Anonymous poster hash: 86f5a...c2d
Skrevet

Jeg ville bare startet med en gang. Det kan fort ta litt tid.

Anonymous poster hash: 4bdd2...e24

Skrevet

Jeg tok ut spiralen i mars 14. Er enda ikke gravid

Skrevet

Ta ut spiralen nå og evt bruk kondom frem til dere vil begynne å prøve.

Anonymous poster hash: b4704...5ef

Skrevet

Vi skal starte prøvingen i sommer, regner med å ta ut spiralen neste måned.

Anonymous poster hash: ba36d...a75

Gjest Lalalala59
Skrevet (endret)

Hadde hvertfall sluttet på prevensjon som kan klusse med syklusen og heller brukt kondom i perioden før dere er klare for prøving.

Endret av Mahnaz
Skrevet

Hvilken type spiral? Jeg tok ut kobberspiral og ble gravid i PP2. Kan nok være vanskeligere med hormonspiral

Skrevet

Kobberspiral pleier det å gå raskt å bli gravid etter fjerning av, hormonspiral er mer lunefullt å bli gravid etter fjerning av....

Anonymous poster hash: 8cfc9...434

Skrevet

Kobberspiral pleier det å gå raskt å bli gravid etter fjerning av, hormonspiral er mer lunefullt å bli gravid etter fjerning av....Anonymous poster hash: 8cfc9...434

Hva mener du? Kluss i syklus, eller påvirkning på eggene? Jeg tok ut hormonspiral for to og et halvt år siden, men begynte å prøve i fjor sommer.

Anonymous poster hash: 18bcd...c25

Skrevet (endret)

Hormonspiral virker kun lokalt, så det kan gå forholdsvis raskt å bli gravid etter fjerning. Nettopp derfor man kan sette inn denne selvom man ammer. Jeg brukte 13 pp etter p-pillebruk og 1 pp etter hormonspiral.

Endret av LindaM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...