Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg blir 18år om 20dager. Jeg sliter litt psykisk og lurte på om det finnes noe jeg har krav på? Får ikke jobbet nå pga psyken, men bor hjemme. Har jeg krav på dagpenger eller lignende selv om jeg bor hjemme?

Anonymous poster hash: 4c317...8fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest sjarmerende, overskriften eller innstillingen...

Kjære TS, jeg antar du har krav på behandling. Start der, så kanskje du kan slippe å "slite litt psykisk" og være avhengig av offentlige stønader (det blir du gjerne ikke rik av).

Jeg har all respekt for psykisk sykdom, men når du selv sier du sliter litt, bør det være mulig å bli frisk. Du kan ikke legge deg ned og gi opp som 18 åring!

Anonymous poster hash: da733...652

• Liker 7
Skrevet

Det vet jeg, men jeg ser alle andre søker etter hva dem har krav på og da vil jeg også. Derfor lurte jeg på om det finnes noe man har krav på? Jeg må leie av min mor når jeg blir 18år. Og det har jeg ikke penger til. Så derfor lurte jeg på om det er noe jeg har krav på.. har oppfølging av nav nå og går til psykolog så er på vei, men hvor lang tid dette tar vet jeg ikke.

Skrevet

Går du på videregående? Isåfall har dine foreldre plikt til å forsørge deg til du er ferdig med skolen.

Anonymous poster hash: 22240...27d

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg blir 18år om 20dager. Jeg sliter litt psykisk og lurte på om det finnes noe jeg har krav på? Får ikke jobbet nå pga psyken, men bor hjemme. Har jeg krav på dagpenger eller lignende selv om jeg bor hjemme?

Dette lukter troll....

• Liker 1
Skrevet

En må ha tjent noe foregående år for å ha rett på dagpenger, hva beløpet er husker jeg ikke, men det kan du lett google TS.

Anonymous poster hash: c847e...c1a
Skrevet

En må ha tjent noe foregående år for å ha rett på dagpenger, hva beløpet er husker jeg ikke, men det kan du lett google TS.

Anonymous poster hash: c847e...c1a

Oki. Takk. :)

Skrevet

Alle blir psykisk syke om de er hjemme hver dag. Håper du et noe i aktivitet. Hva gjør du som gir mestring?

Anonymous poster hash: a0d5d...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...