AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 77b20...377
Gjest crazycatlady Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Glutenfri lasagne? Eller glutenfri fullkornpasta med kjøttdeig og (hjemmelaget) tomatsaus? Enkelt og godt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Jeg skal ha squash-lasagne i dag. Supergodt! Oppskrift:http://carolinebergeriksen.no/2011/01/05/oppskrift-lasagne/ (Jeg må være suicidal som legger ut en oppskrift fra Caroline på KG )Anonymous poster hash: 2162d...326
Aviale Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Chili con carne! Kjøttdeig, 1 løk, 1 paprika, 1 boks bønner, 1 boks hakkede tomater, chilikrydder og annet krydder. Kjempegodt med salat, rømme, litt ost og nachos til Pizza med glutenfri bunn, bare bytt ut melet i en vanlig oppskrift med f.eks toro lys melblanding (den blir litt løs, bruk olje for å klemme den ut) og forstek bunnen i 10 min før du tar på fyllet. Lasagne/pasta med kjøttsaus som noen over her nevner. Sherpherd's pie går jo også an, er kjøttsaus med grønnsaker, med potetmoslokk gratinert i ovnen.
Gjest Nosoul Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Potetmos, kjøttdeig og peppersaus. Helst hjemmelaget stappe og saus. Hjemmelaget kjøttsaus(kjøttdeig) og speltpasta. Kjøttkaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå