just_c Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 har tenkt å prøve å leige dvd igjennom nettet...noen som har erfaringer?
Gjest Ethereal Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Har akkurat meldt meg inn i brafilm. no, og hittil virker det bra. Det koster 279,- pr måned, og du kan leie så mange filmer du bare klarer, og du kan ha tre filmer hjemme samtidig. Så jo raskere du er til å returnere, jo flere filmer rekker du å se. Du får tilsendt filmene i en emballasje som du også skal returnere dem i, og platene kommer tilsendt rimelig kjapt. Du får beskjed pr mail når de har mottatt og sendt en film. Brafilm.no har veldig mange titler, og ikke bare Hollywoodfilmer, som var utslagsgivende for mitt valg; jeg liker å se rare, smale filmer, men innimellom er en thriller eller komedie helt OK.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Brafilm.no er best på utvalg, men synes de har vært litt treige med levering i det siste. Leiefilm.no er litt raskere, men har betraktelig dårligere utvalg av filmer. f24.no er noe møkk, anbefales ikke..
Siam Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Vi er medlem av film24.no og er strålende fornøyd. Vi ser mellom 4 og 10 filmer i måneden. Betaler 178,- i måneden og får ha 2 filmer hjemme av gangen. Får med frankert konvolutt til å returnere filmene i, og får mailer om hvilke filmer som er på vei. Lett å administerer ønskelisten på nettet er det også.
Donnie Darko Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Hvis jeg er ute etter splattere (gjerne de italienske f.eks Cannibal holocaust, guinea pig, the beyond mm), grøssere og sci-fi filmer hvor finner jeg så best utvalg?
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #6 Skrevet 11. august 2004 Hvis jeg er ute etter splattere (gjerne de italienske f.eks Cannibal holocaust' date=' guinea pig, the beyond mm), grøssere og sci-fi filmer hvor finner jeg så best utvalg?[/quote'] Brafilm har det meste..gå inn på www.brafilm.no og sjekk utvalget.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 Vi er medlem av film24.no og er strålende fornøyd. Vi ser mellom 4 og 10 filmer i måneden. Betaler 178,- i måneden og får ha 2 filmer hjemme av gangen. Får med frankert konvolutt til å returnere filmene i, og får mailer om hvilke filmer som er på vei. Lett å administerer ønskelisten på nettet er det også. Jeg var ikke fornøyd med film24. De er tregere enn konkurrentene, utvalget var ikke spesielt bra, og jeg fikk ALDRI filmene øverst på ønskelisten, selv om jeg sjelden bestilte de nyeste, mest populære filmene.. :-? Frankerte konvolutter, mailer om hvilke filmer som er på vei og ønskeliste man lett kan administrere tilbyr alle aktørene.
Arkana Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Man skal se bra mange filmer for at slikt skal lønne seg. For 200 kroner mnd må man altså se over 1 film i uka for at det skal lønne seg, det gjør ikke jeg i allefall. Men, ser du mye leiefilm er det et bra tilbud da.
Siam Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 Det minste vi har sett (vi har vært medlem siden april) er 4 filmer i måneden. Så det lønner seg for oss. Når man alltid har filmer liggende hjemme ser man automatisk flere filmer. Det er deilig å ha noe å se på når det bare er dritt på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå