Gå til innhold

Pokker ta Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har jeg hatt en innstilling på FB som gjør at fremmede ikke kan se noe på min side. Men nå har det tydeligvis skjedd en endring, for med offentlig innstilling så kan alle se flere av mine gamle profilbilder og noen eldre innlegg. Det liker jeg svært dårlig.

Når jeg går inn på innstillinger og ser på "tidslinje og taggeinnstilling" så finner jeg ingen innstilling for hvordan jeg kan skjule hele min vegg fra fremmede.

Lette egentlig etter en innstilling som skjuler alle nye venner fra newsfeeden men det finner jeg heller ikke.

Noen som vet hvordan jeg kan skjule alt fra min vegg for fremmede? Og som vet hvordan jeg kan skjule nye venner fra feeden?

Anonymous poster hash: 476fb...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjule (begrense) gamle innlegg har jeg allerede gjort.

Nå kan fremmede se eldre profilbilder av meg og alle kommentarene under. Det liker jeg virkelig ikke. Fremmede har ingen ting med å se hva mine venner skriver på mine bilder (selv om det bare er positive ting)

Skrevet

Du må vel endre innstilling på hvert enkelt profilbilde fra jordklode til kun venner.

Skrevet

Du må vel endre innstilling på hvert enkelt profilbilde fra jordklode til kun venner.

Endte med at det var det jeg gjorde. Fjernet alle bildene fra tidslinjen så nå får ikke fremmede se kommentarene på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...