Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #1 Del Skrevet 9. august 2004 HAr gult og blått kjøkken, furupanel i tak og syrebeiset innredning,furugulv (laminat) Trenger forandring NÅ! og vil gjene har tips til veggfarger som er fine. To vanlige husmorvinduer slipper inn ok med lys, litt lavt under taket i det ene repo'et( så noen mørk farge vil jeg ikke ha. NAborommet, stua (ikke dør mellom) er beige, så det hadde vært fint med ei farge som matcher... Noe som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 Tror det ville blitt fint med en lys-mellomgrønn farge ( ikke mintgrønn ). Vanskelig å forklare... Ville nok tatt med en fargeprøve av den beige til fargehandelen for å få hjelp til å finne en farge som matcher. Vet av erfaring at det ikke er så lett å se for seg et helt rom utifra en liten firkant. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 Vi har eggeskallet farget på veggen og blåe kjøkkenskap. Lys benkeplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glaciera ulogget Skrevet 10. august 2004 #4 Del Skrevet 10. august 2004 Er enig med Maiia - lys grønn, gjerne med litt grått i. Hvitt/krem/fransk grått er jo alltid fint og lyst, men ganske vanlig etterhvert. Kan sprites opp med et kult gulv - min drøm er sjakkrutefliser! Brente terracottafliser eller mosaikk av småfliser er også flott. Lys grått med brannbilrøde detaljer er ganske funky synes jeg, men spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 jeg ville ha valgt kaffe latte farget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 10. august 2004 #6 Del Skrevet 10. august 2004 hva med BAST eller IDA, har BAST på kjøkkenet og IDA i stua er kjempe fornøyd. lykke til med fargevalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå