Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #1 Del Skrevet 9. august 2004 Har en tapetbord som jeg gjerne vil fjerne, den er satt opp med montasjelim, og underlaget er miljøstrie malt med halvblank oljebasert lady. Ikke videre lyst til å skifte tapeten, men skulle gjerne ha vært borden foruten. Noen som har erfaring med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tok bort bord nsom var oppå miljøtapet. Det er veldig vanskelig, tar lang tid. Men viss du ikke vil leige tapetfjerningsmaskin(damp), kan du prøve grønnsåpevann. Jeg brukte lunket vann med en god del grønnsåpe på borden, og skrapte den av fuktig. Mye arbeid, men det gikk tilslutt!! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tok bort bord nsom var oppå miljøtapet. Det henger godt.... Viss du ikke vil leige tapetfjerningsmaskin(damp), kan du prøve grønnsåpevann. Jeg brukte lunket vann med en god del grønnsåpe å fukte borden ,og skrapte den av. Mye arbeid, men det gikk tilslutt!! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Har AKKURAT det samme problemet! Flyttet nettopp inn i ny leilighet hvor de forrige eierne altså har klistret opp en alldeles stygg tapetbord....Under er det strie. Vi prøvde å fjerne borden på et rom ifall det ikke ble noen suksess, og det limet satt utrolig godt..Har prøvd varmvann og skraping,men det sitter utrolig godt...Vi spurte på en maleforretning om vi kunne bruke damp,men de mente at da kom strien til å løsne. :veldigsur: Så her sitter vi med en stygg bord på veggene, i ansiktshøyde...Så vi får jo ikke hengt opp bilder eller noenting pga den. Men så kom jeg til å tenke på en ting, hvordan blir det å male overborden? Kommer det til å bli veldig rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 17. august 2004 #5 Del Skrevet 17. august 2004 Vi har også problemer med at forrige huseier har satt opp border overalt. Da jeg malte badet, malte jeg tapeten mellomblå og borden mørkeblå. Ble kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå