AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har egentlig lyst blondt hår, har på en eller annen merkelig måte endt opp med mørkt brunt hår, som jeg nå har hatt i flere år, folk tror meg ikke når jeg sier jeg egentlig har blondt hår, kanskje ikke så rart da jeg aldri lar etterveksten komme ordentlig til syne. Jeg stortrives som brunette og vil ikke gå lys igjen. Jeg farger etterveksten min sporadisk, hver eneste måned ca samme dato, med minicolor, setter fargen kun i etterveksten og aldri i lengdene. Jeg lurer på hvor skadelig dette er for håret mitt? Vil det stoppe veksten av det? Eller kan jeg gjøre dette uten at håret tar skade av det? Vil gjerne vokse håret lengre og sunnere. Anonymous poster hash: d9681...780
Gjest Pheel Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Er ikke helt kjent med hva minicolor er, men er det det samme som toning og er uten ammoniakk, skal ikke det slite særlig på håret. Er det ikke det, anbefaler jeg til å bytte til type intensiv toning uten ammoniakk, som etter min erfaring holder like bra på fargen som vanlig hårfarge. Og å farge håret sliter jo i seg selv ikke i nærheten av på samme måte som å bleke det.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Er ikke helt kjent med hva minicolor er, men er det det samme som toning og er uten ammoniakk, skal ikke det slite særlig på håret. Er det ikke det, anbefaler jeg til å bytte til type intensiv toning uten ammoniakk, som etter min erfaring holder like bra på fargen som vanlig hårfarge. Og å farge håret sliter jo i seg selv ikke i nærheten av på samme måte som å bleke det. Takk, for svar Det er visst toning, loreal cream gloss, skal være uten amoniakk, så da burde det vel gå greit, håret har holdt seg fint ihvertfall, noe slitt og tynnere i tuppene er det jo, men det er nok fordi jeg retter det ut og føner det en gang i blant i tillegg TS Anonymous poster hash: d9681...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå