AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg føler jeg får noe færre og tynnere hårvekst ved kontinuerlig voksing, men sliter litt med inngrodde hår så vurderer å nappe bort hårene istedenfor. Burde jeg ikke få samme resultat med ved voksing? Hårene dras jo ut med rota da også, eller har voksing noen fordeler som napping ikke har? Anonymous poster hash: 5d689...863
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Hmm, jeg postet visst denne på feil sted, beklager. Jeg får ikke flyttet innlegget selv så håper noen moderatorer kan hjelpe meg -TS Anonymous poster hash: 5d689...863
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Det er det samme hvordan håret dras ut ja. Anonymous poster hash: 488ff...5b1
Jade Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Voksing er dyrere og kan inneholde stoffer som kan irritere huden. Ellers er det vel ett fett om det er voks eller en pinsett som drar håret ut Om en vokser er det gjerne større sjans at noen hår knekker, og de vil da vokse fortere ut som ved barbering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå