Gå til innhold

Når og hvordan kan man spørre om man er eksklusive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i en måneds tid. Vi har møttes et par ganger i uken og i helgene. Han er tydelig på at han liker meg og planlegger fremover.

Det eneste som er er at vi møttes på tinder og han vises fortsatt som aktiv der... Aner ikke hvordan jeg kan spørre om det er oss. Jeg må få det avklart for jeg begynner å bli veldig usikker, med jeg vil ikke skremme han bort...

Anonymous poster hash: 56a19...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer som regel opp når han tar initiativ til sex - dersom man ikke vil ligge med noen som ligger med andre, sier man det, og man må definere hvor man står.

Anonymous poster hash: 8bf49...b68
Skrevet

Det er altfor tidlig å snakke om sånt etter bare en måned.

• Liker 1
Skrevet

Har datet en mann i en måneds tid. Vi har møttes et par ganger i uken og i helgene. Han er tydelig på at han liker meg og planlegger fremover.

Det eneste som er er at vi møttes på tinder og han vises fortsatt som aktiv der... Aner ikke hvordan jeg kan spørre om det er oss. Jeg må få det avklart for jeg begynner å bli veldig usikker, med jeg vil ikke skremme han bort...

Hva er det egentlig du begynner å bli usikker på?

Skrevet

Ville gått videre. Et han aktiv på Tinder er han ikke fornøyd med deg.

Anonymous poster hash: 161b0...e7c
Skrevet

Ble kjæreste med kjæresten min etter en mnd.

Skrevet

Det er altfor tidlig å snakke om sånt etter bare en måned.

Hvorfor det?

Er man selv interessert i at det skal være noe mer å ikke bare sex så sier man klart og tydelig ifra om det!

Klarer han ikke godta det er han heller ikke noe å spare på!

Min frue var veldig klar på det når vi begynte sammen.

En av de første gangene vi møtes hjemme begynte vi å kline å ta på hverandre, men hun sa klart ifra med en gang at hun ikke ville ha sex, fordi hun ville at det skulle være mer en kun en natt med oss.

Det respekterte jeg selvfølgelig, og jeg ville jo også ikke kun ha sex med henne men noe mer.

Nå er det fem år siden å vi er fremdeles sammen.

Anonymous poster hash: af1dc...e89

Skrevet

Må du slutte! Det er sånne kommentarer som gjør at damer ødelegger for seg selv ved å tro slikt!

Alle de forholdene jeg har fått til å fungere siste året har fungert fordi jeg har nektet kvinnene å lytte til sin egen usikkerhet og tull som dette! At han er på Tinder betyr ikke en dritt! Men hvordan kvinnen oppfører seg fremover og hva slags følelser hun skaper i han, DET betyr alt!

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler meg sikker på at han er interessert og vil ha meg. Hvorfor han er aktiv på tinder vet jeg ikke, det kan være helt uskyldig da jeg ikke har spurt.

Det jeg lurer på er om og hvordan jeg kan ta det opp da jeg kjenner meg selv og er redd jeg kan begynne å trekke meg unna når jeg er usikker

TS

Skrevet

Må du slutte! Det er sånne kommentarer som gjør at damer ødelegger for seg selv ved å tro slikt!

Alle de forholdene jeg har fått til å fungere siste året har fungert fordi jeg har nektet kvinnene å lytte til sin egen usikkerhet og tull som dette! At han er på Tinder betyr ikke en dritt! Men hvordan kvinnen oppfører seg fremover og hva slags følelser hun skaper i han, DET betyr alt!

"alle forholdene...?" :-P

Vel, må si meg litt enig.

Om jeg hadde møtt noen fra tinder eller liknende og jeg ville noe mer enn bare sex, hadde jeg såklart sluttet og bruke tinder, fordi da hadde jeg jo funnet det jeg ville ha kanskje.

Da trenger jeg jo ikke fortsette å lete mer der før jeg vet om det kommer til å bli noe med hun jeg holder på med.

Og jeg hadde jo satt pris på om hun også hadde tenkt sånn. Om ikke hadde jeg nok også tenkt at nei da er ikke jeg så viktig, så da hadde nok jeg gått videre.

Tinder er vel en date og flørte plass.

Er man kan ute etter ons så greit nok, da kan man vel bare være aktiv å pule rundt.

Men er man ute etter og finne kjærligheten, synes jeg det er rett at man legger bort tinder da når man har møtt noen som man vil prøve med.

Skrevet

"alle forholdene...?" :-P

Vel, må si meg litt enig.

Om jeg hadde møtt noen fra tinder eller liknende og jeg ville noe mer enn bare sex, hadde jeg såklart sluttet og bruke tinder, fordi da hadde jeg jo funnet det jeg ville ha kanskje.

Da trenger jeg jo ikke fortsette å lete mer der før jeg vet om det kommer til å bli noe med hun jeg holder på med.

Og jeg hadde jo satt pris på om hun også hadde tenkt sånn. Om ikke hadde jeg nok også tenkt at nei da er ikke jeg så viktig, så da hadde nok jeg gått videre.

Tinder er vel en date og flørte plass.

Er man kan ute etter ons så greit nok, da kan man vel bare være aktiv å pule rundt.

Men er man ute etter og finne kjærligheten, synes jeg det er rett at man legger bort tinder da når man har møtt noen som man vil prøve med.

Ja alle forholdene.. Ikke mine forhold men andre sine. Jeg jobber som Datingrådgiver og de fleste som kontakter meg er i slike mellomfaser hvor usikkerheten slår til og holder på å ødelegge for dem. Via min hjelp skaper de trygge relasjoner og får endret usikkerheten som vanligvis ødelegger for dem.

I en perfekt verden hadde det vært slik at alle som hadde møtt noen hadde lagt vekk mobil, facebook, tinder etc når de hadde møtt noen de likte, men greia er at man ofte ikke vil ofre alt man har fordi man har funnet noen man tror man kan passe sammen med. Virkeligheten er ikke som en romantisk film, og det er svært sjelden ting sier pang med en gang. Ja det skjer, og da legger man alt vekk, men når det ikke skjer så bør ikke det at noen er på tinder ødelegge for det som kan bli.

De fleste av oss trenger tid for å bli kjent og se om personen vi treffer er en person vi vil tilbringe mer tid med. Det handler om å se vekk i fra illusjonen om at man har møtt den rette, og heller finne ut om dette er den rette (eller en av de som kan være rett... )

Å holde dørene åpne mens man dater er ikke dumt, det er faktisk ganske smart.. da får man se hva man selv føler og man har en trygghet om at det er flere fisker i havet hvis man ikke skulle bli målt bra nok for den man treffer nå..

Etter noen måneder når man kjenner at jo dette vil jeg, og man har fått vist hvem man er til den man treffer, så kan man slette Tinder og gå inn i et monogamt forhold.

Skrevet

De har kjent hverandre 1 måned. Om de hadde vært sammen i 1 år så hadde jeg skjønt det. Men de er fremdeles i startfasen og man kaster ikke alt fra seg med engang man starter å date noen. Det er ikke før etter noen måneder at man ser hvem personen man har møtt virkelig er. Når starten av "jeg må være mitt beste for å få han/hun" er over, og man fremdeles liker personen, så kan man vurdere å fjerne seg fra slike plasser. Dessuten er ikke bruken av Tinder den samme for alle som har appen. Noen søker aktivt etter folk der, mens andre kun er nyskjerrig og kikker litt rundt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...