Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skulle egentlig se den, og så i ca 20 min til hun mora går opp på loftet for å sjekke lydene så skrudde jeg av, for jeg kom på folk har daua av å se denne filmen osv

Jeg er ikke religiøs, og mobber overtroiske "kan ikke trå på kumlokk osv" folk men likevel tror jeg på dette, hva er dette for noe tull?

Og filmen er jo ikke SÅ skummel!

Hvorfor tror dere disse folkene daua? Og hæ?

Gjest TomKrus
Skrevet

Alderdom? Kreft? Aids? Folk dør av mye rart. Sett filmen flere ganger. Ikke død ennå, men hadde en venn som en gang så den da. Han er dau nå.

Gjest gjest1
Skrevet

Jo men var det ikke i kinosalen og slikt? Jeg er veldig lett påvirkelig.

Gjest TomKrus
Skrevet

Og så er det Poltergeist folk dør av. Men det gjelder bare de som jobbet med den da.

Gjest TomKrus
Skrevet
Jo men var det ikke i kinosalen og slikt? Jeg er veldig lett påvirkelig.

Vel da bør du ikke se den i en kino, og iallfall ikke hvis du har dårlig helse, har en dødlig sykdom eller hvis det er en morder løs der.

Skrevet

*Så har dere Bruce Lee. Den mest populære teori her er at han døde av nevrologiske problemer, som hjerneblødning.

Sønnen - Brandon Lee døde under innspillingen av The Crow av en runde med ekte.45 kaliber kuler i magen som egentlig skulle ha vært løsskudd på settet.*

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er vel selgt etter den halve timen jeg tørte å se.. urk. Typisk.

Gjest TomKrus
Skrevet
*Så har dere Bruce Lee. Den mest populære teori her er at han døde av nevrologiske problemer, som hjerneblødning.

Sønnen - Brandon Lee døde under innspillingen av The Crow av en runde med ekte.45 kaliber kuler i magen som egentlig skulle ha vært løsskudd på settet.*

Mange rykter rundt dødsårsaken til Bruce Lee, men til Brandon har jeg bare hørt en dødsårsak, og det er den du nevner. Så iallfall han døde under en filminnspilling.

Ifm. Poltergeist ble den eldste søsteren drept av sin kjæreste i 1982, og Carol Ann døde etter den siste innspillingen i 1988. Craig T. Nelson lever ennå.

Gjest gjest1
Skrevet

Men om jeg venter til i morgen tidlig med å se, blir det bedre, ingenting er skummelt eller farlig i dagslys :)

Skrevet

AT du tør å se den filmen.. Jeg trodde ikke den var så skummel, så den på kino.. Til å begynne med syntes jeg den bare var morsom, men plutselig kommer hun jenten ned trappen baklengs eller hvordan jeg skal forklare det. Da var jeg solgt.. synes det var helt forferdelig å se resten.. :wink: Jeg skal aldri se den om igjen!

Gjest gjest1
Skrevet

Åja! Når hun går baklengs oppned! Grøsse, jeg tror jeg venter litt ja :( Jeg som bare ville ha litt kvalitets familieunderholdning!

Gjest gjest1
Skrevet
Åja! Når hun går baklengs oppned!

:klø: Er dette skummelt? Jeg har da sett filmen for noen år tilbake, men kan ikke huske at den var så skummel? Litt morsom kanskje.

Skrevet

Synes en av de bedre scenene er når hun spyr sakte i en vinkel på 180 grader.

*grøsse*

*kjenner nesten mageyre lukten*

*dobbelgrøss*

Skrevet

Jeg har sett denne filmen flere ganger og synes egetlig ikke at den er så skummel. (Jeg er immun mot grøssere). Men den har utvilsomt sine komiske øyeblikk :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Som sagt har jeg den verste innlevelsesevnen. Sier du en mann med bart er skummel etter det er blitt mørkt til meg, kan du banne på at jeg tror på det, og psyker meg elv ned innvendig helt til frykten spiser meg opp og jeg sitter og skjelver

jeg er også poetisk i dag høhø.

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg har sett denne filmen flere ganger og synes egetlig ikke at den er så skummel. (Jeg er immun mot grøssere). Men den har utvilsomt sine komiske øyeblikk :ler:

Helt immun? Se Irreversible (selv ikke sett den, men den skal være bra), Ring(japansk, ikke amerikansk) og Dark Water. Kaïro aka Pulse er også bra. Riktignok litt langdryg, men det er noen par gys der som overgår enhver amerikansk "horror" film.

Sef skal det være mørkt og du skal være alene. Irreversible anbefales ikke til sarte sjeler av vanlige horrorfantaster. Mest sannsynlig pga en spesiell ekkel mordscene, så kanskje mer voldelig enn skummel.

Ellers er Exorcisten lite skummel, ikke noe morsom en gang.

Skrevet

Nei, se Ju-On den er japansk, og de er faen så flinke til å lage film der borte! Skumle filmer that is! Tror det tok meg 1 uke på å sove godt etter den.

Skrevet

Synes ikke Exorcisten var noe videre ekkel.

Kan ikke helt skjønne hvorfor den skal være den ekleste skrekkfilmen ever.

Blair with project synes jeg er mye eklere.

Skrevet

Enig med Aniola-Fisken. Etter å ha sett Blair Witch, turte jeg ikke gå i skogen på leeenge. Ble helt paranoid etter den filmen.

Skrevet

Det finnes verre ja, den var ikke skummel en plass da jeg så den ferdig i dag. Utrolig bra film, ja, men ikke så skummel. Jeg sier som i sta; Japanske skrekkfilmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...