AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har opp gjennom årene vært på diverse sex-date sider i perioder hvor nøden har vært størst. Felles for disse sidene har vært en gutt/jente ratio på i beste fall 10/1. Og svar på meldinger og diverse har vært nærmest et mirakel å regne. Klikka meg inn på en reklamegreier for mysecretmind.com. Slengte av gårde 3 meldinger. Fikk da svar på alle 3 nærmest umiddelbart. Etter en 2-3 meldinger frem og tilbake til disse fikk jeg beskjed om at min gratis kreditt var utløpt. Kunne kjøpe mer kreditt fort ca 200 kr. Fikk litt "for godt til å være sant" feeling. Har på følelsen at de bruker noe cleverbot.com lignende system for å svare på meldinger, så man skal bli gira og tro man har funnet gullsiden og kjøpe kreditt. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 6bcec...45d
Cinder Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Føler man at noe er for godt til å være sant så er det som oftest det Har ikke erfaring fra akkurat DEN siden men det høres ikke reelt ut ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå