AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor er det sånn at vi jenter nærmest begynner å planlegge bryllup når vi har hatt sex med noen? Ok, riktig så ille er det ikke, men jeg ble med en fyr hjem i natt, og jeg blir helt gal av hodet mitt. Jeg vet ikke om det er behovet for nærhet etter at det ble slutt med eksen for en stund siden, eller hva det er. Da vi lå og slumret i morges så lå jeg og så for meg at vi ble sammen, og så for meg fremtiden. Kanskje var det for ham bare en one night stand, men jeg kjenner at jeg håper på mer. Det er ikke første gangen jeg møtte ham, jeg har møtt ham flere ganger tidligere, og jeg synes han virker som en kul fyr som jeg gjerne skulle blitt mer kjent med. Er så lenge siden jeg var i denne situasjonen, så jeg føler meg klønete og vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Vil ikke mase, og så vil jeg samtidig at han skal vite at jeg er litt interessert. Og så irriterer det meg litt at jeg ble med ham hjem, for da virker jeg billig, og ikke som noe kjærestemateriale. Hjelp meg noen! Hvorfor blir det sånn?? Og hvordan går jeg frem for å få ham på kroken? Anonymous poster hash: b82a1...57d
Gjest Snuppi Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Har du ham på FB? Legg ham til om du ikke er venn med han der og send en melding. Takk for i natt og prøv å få en dialog
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Og hvordan går jeg frem for å få ham på kroken? Anonymous poster hash: b82a1...57d Jeg foreslår at du heller hekter deg AV ham. Hvis han skulle være interessert i deg så vil han komme etter deg og vise det. Så hold deg heller opptatt med noe annet. Og forhåpentligvis møter du en annen fyr etter hvert. Anonymous poster hash: 98692...00b 2
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Kvinnehjerne ? Jeg var ikke klar over at det fantes. ro dere ned det var ikke alvorlig ment 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor trekker du inn kvinnehjernen i problemstillingen din? Min hjerne fungerer ikke slik, og ikke hjernen til andre kvinner jeg kjenner heller.
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Du er ikke alene om å gjøre som du gjør TS, og selv om ikke alle opplever det som du opplever er det mange som gjør det. Men det ikke sunt og det ødelegger veldig mye for deg. Du kjenner han ikke, du vet ikke hvordan han vil være, men i ditt hodet er han perfekt. Det gir han lov til å gjøre hva han vil med deg, fordi du vil at han skal like deg, (selv om du ikke vet om du liker han, du bare tror du gjør det.) Tipset med å hekte deg av er bra, men du trenger ikke gi opp han her fordet. Han kan være en bra kar og han kan like deg og ha lyst il å bli kjent med deg også. Men la han ta initiativ til det i såfall.. Ikke oppsøk han på facebook, ikke send han en melding enda og ikke spør venninnene dine hva de mener du skal gjøre. Konsentrer deg om livet ditt uten han og har du ikke hørt noe innen Onsdag så kan du komme på noe du kan invitere han med på. En sosial greie du skal på sammen med venner som du kan tenke deg at han og noen kompisser også vil være med på. Trekk relasjonen vekk fra sex og byen flørting og bli kjent med han ved å tilbringe tid med han sammen med andre.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Jeg foreslår at du heller hekter deg AV ham. Hvis han skulle være interessert i deg så vil han komme etter deg og vise det. Så hold deg heller opptatt med noe annet. Og forhåpentligvis møter du en annen fyr etter hvert. Anonymous poster hash: 98692...00b Jeg får vente og se litt om han viser interesse. Han virker veldig hyggelig da, så kunne gjerne tenke meg å bli mer kjent med ham. Vi snakket litt på facebook, og han var ikke avvisende. Anonymous poster hash: b82a1...57d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Har du ham på FB? Legg ham til om du ikke er venn med han der og send en melding. Takk for i natt og prøv å få en dialog Jeg la ham til, og vi snakket litt i går. Jeg takket ikke for natten da, det synes jeg er kleint Anonymous poster hash: b82a1...57d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Kvinnehjerne ? Jeg var ikke klar over at det fantes. ro dere ned det var ikke alvorlig ment Anonymous poster hash: b82a1...57d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Det du sier der er grunnen til at kvinner helst må ha færrest sexpartnere. Etter å ha hatt flere partnere dør de tankene og følelsene, og man blir mer kald innvendig. Anonymous poster hash: ea636...3f9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Du er ikke alene om å gjøre som du gjør TS, og selv om ikke alle opplever det som du opplever er det mange som gjør det. Men det ikke sunt og det ødelegger veldig mye for deg. Du kjenner han ikke, du vet ikke hvordan han vil være, men i ditt hodet er han perfekt. Det gir han lov til å gjøre hva han vil med deg, fordi du vil at han skal like deg, (selv om du ikke vet om du liker han, du bare tror du gjør det.) Tipset med å hekte deg av er bra, men du trenger ikke gi opp han her fordet. Han kan være en bra kar og han kan like deg og ha lyst il å bli kjent med deg også. Men la han ta initiativ til det i såfall.. Ikke oppsøk han på facebook, ikke send han en melding enda og ikke spør venninnene dine hva de mener du skal gjøre. Konsentrer deg om livet ditt uten han og har du ikke hørt noe innen Onsdag så kan du komme på noe du kan invitere han med på. En sosial greie du skal på sammen med venner som du kan tenke deg at han og noen kompisser også vil være med på. Trekk relasjonen vekk fra sex og byen flørting og bli kjent med han ved å tilbringe tid med han sammen med andre. Jeg er ikke betatt og jeg ser ikke på ham som perfekt, så føler ikke at det ødelegger meg. Jeg kunne bare tenkt meg å bli mer kjent! Det har roet seg litt nå da, jeg tror det var en kombinasjon mellom søndagsmodus og savn etter nærhet. Hehe.. Anonymous poster hash: b82a1...57d
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er ikke betatt og jeg ser ikke på ham som perfekt, så føler ikke at det ødelegger meg. Jeg kunne bare tenkt meg å bli mer kjent! Det har roet seg litt nå da, jeg tror det var en kombinasjon mellom søndagsmodus og savn etter nærhet. Hehe.. Anonymous poster hash: b82a1...57d Synes likevel det var dumt av deg å legge han til på Facebook. Det gjør det mer tilgjenngelig for at det skal fortsette i samme baner som dere har startet. Han får jo ikke lov til å gjøre en innsats for å vekke oppmerksomheten din hvis han er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Det du sier der er grunnen til at kvinner helst må ha færrest sexpartnere. Etter å ha hatt flere partnere dør de tankene og følelsene, og man blir mer kald innvendig.Anonymous poster hash: ea636...3f9 Hæ? Dette forsto jeg ikke. Anonymous poster hash: 1d4ed...f21 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Hæ? Dette forsto jeg ikke.Anonymous poster hash: 1d4ed...f21 Damer knytter ikke like sterke bånd jo fler sexpartnere de har. Var gjort statistikk på dette og det viste seg at damer med sunt 10+ partnere hadde 70% sannsynlighet til å bli skiltAnonymous poster hash: ea636...3f9
Nana Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 Mitt inntrykk er at det heller er menn som planlegger bryllup og vil ha barn etter typ 6 mnd. Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Rådet mitt er kanskje litt brutalt men hvis du føler det sånn som du gjør etter å ha tatt med noen hjem, så tror jeg kanskje du ikke skal gjøre det mer. Ikke vær redd for at han skal syns du er billig. Mange av mine forhold har begynt som ons. Da har jeg sett på de kun som ons og ikke lagt noe mer i det. Så har det utviklet seg naturlig til et forhold likevel. Ikke stress med det. Hvis han tar initiativ til noe mer så møter du han på det. Ikke legg han til på facebook! Hvis en ons hadde lagt meg til på facebook uten at vi hadde videre kontak eller hadde truffet hverandre igjen så hadde jeg følt at han var desperat og det skulle mye til for at jeg ville gått videre med ham. Men det er meg, da. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Damer knytter ikke like sterke bånd jo fler sexpartnere de har. Var gjort statistikk på dette og det viste seg at damer med sunt 10+ partnere hadde 70% sannsynlighet til å bli skiltAnonymous poster hash: ea636...3f9 Noen damer mener du vel? Anonymous poster hash: 1d4ed...f21 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Damer knytter ikke like sterke bånd jo fler sexpartnere de har. Var gjort statistikk på dette og det viste seg at damer med sunt 10+ partnere hadde 70% sannsynlighet til å bli skiltAnonymous poster hash: ea636...3f9 Har du noen referanse til dette? Det stemmer kanskje, men da er det nok personligheten til disse kvinnene er det som spiller inn mtp sannsynlighet for skilsmisse, ikke det at de har hatt mange sex-partnere. Altså, de har vansker for å holde seg til én partner. Så å fortelle en hvilken som helst jente at jo flere sex-partnere hun har kommer til å lede til at hun mister følelser, blir HELT fil å si. Håper du ser det selv. Anonymous poster hash: b5330...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #18 Skrevet 9. februar 2015 Mitt inntrykk er at det heller er menn som planlegger bryllup og vil ha barn etter typ 6 mnd. Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Rådet mitt er kanskje litt brutalt men hvis du føler det sånn som du gjør etter å ha tatt med noen hjem, så tror jeg kanskje du ikke skal gjøre det mer. Ikke vær redd for at han skal syns du er billig. Mange av mine forhold har begynt som ons. Da har jeg sett på de kun som ons og ikke lagt noe mer i det. Så har det utviklet seg naturlig til et forhold likevel. Ikke stress med det. Hvis han tar initiativ til noe mer så møter du han på det. Ikke legg han til på facebook! Hvis en ons hadde lagt meg til på facebook uten at vi hadde videre kontak eller hadde truffet hverandre igjen så hadde jeg følt at han var desperat og det skulle mye til for at jeg ville gått videre med ham. Men det er meg, da. Jeg har ikke som vane å bli med noen hjem, bare så det er sagt. Det er det mange år siden! Men alle tankene har roet seg nå da, og jeg er mer avslappet i forhold til det nå og tenker ikke så mye på ham. Var bare at jeg var i søndagsmodus og savnet å ha noen. Haha. Tenker nå å bare ta det som det kommer. Vi har noen felles venner så mulig vi møtes på fest igjen snart! La ham til på facebook, så får vi se om vi prater mer eller ikke. Men søndagsmodusen er over nå, så jeg stresser ikke så mye med det Flaut at jeg laget en tråd om det, haha. Anonymous poster hash: b82a1...57d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #19 Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke kvinnehjernen, det er deg. Kvinnehjerne er bare en unnskyldning slik at du slipper å ta ansvar for egne handlinger, tanker og følelser. Anonymous poster hash: cd131...737 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 Noen damer mener du vel? Anonymous poster hash: 1d4ed...f21 Du forstår åpenbart ikke statistikk. Nei, det er ikke "alle", det ligger i tallene. Anonymous poster hash: eb101...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå