Carmen_ Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Noen som vet om en eller flere online-shops med KUN vesker? Gjerne med kun sko også, eller begge deler... På forhånd takk
Gjest Paff Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Den norske www.detlillextra.no har lekre vesker (og solbriller) som er inspirert av de store designermerkene. Ellers er et søk på google en god idè, søk på handbags og du får opp flere ulike salgssteder i USA bl.a.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Ebay har mange vesker Både fake og ekte.
jordbær Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Trodde ikke det var lov til å selge falske kopier av merkevarer, i Norge. OBS!Ingen av veskene er "ekte vare", kun inspirert av de kjente designerveskene.
Elze Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Trodde ikke det var lov til å selge falske kopier av merkevarer, i Norge. Men dette er ekte kopier 8) (Hva er en falsk kopi?)
jordbær Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Umh.. Hehe.. En godkjent kopi av en ekte vare?
Elze Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Sjekk forresten her for fine vesker: http://www.adorebeauty.com.au/adorable/index.asp
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Trodde ikke det var lov til å selge falske kopier av merkevarer, i Norge. Det er ikke lov å importere falske merkevarer til Norge nei. Blir varene stoppet i tollen, beslaglegger tollvesenet dem og du blir sansynsligvis anmeldt.
Gjest Paff Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Veskene hos www.detlillextra.com er som nevnt "inspirert av" de kjente merkevarene, noe som er fullt lovlig. Det står f.eks ikke LV på veskene som er inspirert av Louis Vuitton, men andre bokstaver. "Ekte" kopier av merkevarene får man kjøpt i stort antall på markeder i f.eks Spania og Bangkok, dette er ulovlige kopier. (men selv har jeg flere og er ikke arrestert enda )
*Monica* Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 (men selv har jeg flere og er ikke arrestert enda ) ikke jeg heller
Carmen_ Skrevet 10. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2004 ikke jeg heller Samme her ... Men takk for linker og svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå