AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Facebook renner over med gratulasjoner til verdens beste mamma på morsdagen i dag. Mine tanker går til de som har en mamma som ikke er verdens beste, ikke lenger har en mamma eller er lei seg for at de aldri ble eller kommer til å bli det selv. Anonymous poster hash: 2aece...05f 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Tusen takk Anonymous poster hash: 00e87...f8f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Takk Anonymous poster hash: b9376...0cb
Gjest Blixen Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Ja, jeg synes nesten det grenser til det komiske med alle disse "verdens beste mamma"-hilsningene på Facebook. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Ja, jeg synes nesten det grenser til det komiske med alle disse "verdens beste mamma"-hilsningene på Facebook. Hvorfor? Det er jo det dagen er for, hylle mor.Anonymous poster hash: 1ed9c...cae 3
Gjest Klaveret Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes nå det er greit at folk hyller moren sin - selv om jeg ikke gjør det selv. Du får bare bla fort over, det tror jeg de fleste klarer.
Gjest Blixen Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor? Det er jo det dagen er for, hylle mor.Anonymous poster hash: 1ed9c...cae Tja, jeg har aldri feiret noen morsdag og har i alle år sagt til barna mine at morsdag og farsdag er en forretningskapt dag.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Tja, jeg har aldri feiret noen morsdag og har i alle år sagt til barna mine at morsdag og farsdag er en forretningskapt dag. Man må da ikke kjøpe noe for å vise at man setter pris på mor og far.Anonymous poster hash: 1ed9c...cae
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Man må da ikke kjøpe noe for å vise at man setter pris på mor og far.Anonymous poster hash: 1ed9c...cae Nei, man kan f eks skrive om verdens beste mamma på Facebook. Hvilket ikke er galt i seg selv, men jeg vil gjerne også gi en liten oppmerksomhet til andre mine tanker går til. Dager der det renner over av verdens beste mamma/pappa/kjæreste/julefeiring (sett inn det som passer)kan være såre for noen. Anonymous poster hash: 2aece...05f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes min mamma er supergod, men jeg blir nesten kvalm av ale disse superfantastiske hilsningene på Facebook som ene og alene skrives på grunn av konkurransene. Da dropper jeg å være med i de konkurransene, til tross for at min mamma betyr uendelig mye for meg! Anonymous poster hash: b71a8...425 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes min mamma er supergod, men jeg blir nesten kvalm av ale disse superfantastiske hilsningene på Facebook som ene og alene skrives på grunn av konkurransene. Da dropper jeg å være med i de konkurransene, til tross for at min mamma betyr uendelig mye for meg!Anonymous poster hash: b71a8...425 Jeg har heller aldri deltatt i verdens beste-konkurransene på FB. TS Anonymous poster hash: 2aece...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå