Gå til innhold

jeg er blitt fru!!

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

nå er jeg gift!!

dagen var bare helt fantastisk!!!

våknet kl 10 00 og åt frokost med pappa og lillebroren min, mamma og lillesøsteren min var reist til frisøren.

Jeg sjekket at jeg hadde alt jeg trengte med meg, og en vennine kjørte meg og min søster til frisøren.

Der var det cider, sjokolade og smørbrød. Frisøren var kjempekoselig og håret ble kjempefint!!

Vi skulle være i kirken kl 4, så halv 4 kom sjåføren og hentet oss. I en gammel amerikaner, som var mint grønn og kjempe fint pyntet(av svigers:).

I bilen på vei til kirken var jeg kjempe nervøs!!!

Da vi ankomm kirken ventet pappa utenfor med brudebuketten, den var nydelig!! lillebror og lillesøsteren min, 6 og 8 år, var så søte!!

Pappa førte meg opp midtgangen, og da jeg så mannen min holdt jeg på å besvime: han gråt! Tårene rant nedover kinnene hans, det var så sterkt!!!

Kirken husker jeg bare i en dus, men vi har alt på film(heldigvis).

Mamma sang kjærlighet fra Gud, det var nydelig!

Bror til mannen min spillte bratsj, og stemmningen i kirken var bare helt utrolig! Jeg kan ikke få rost presten nok, hun var så naturlig og utrolig dyktig. Jeg var så lykkelig!!! (og er det enda..hehe)

Da vi gikk ut av kirken ble det mye fotografering, og vi ble "dusjet" med ris!!

Sola strålte og dagen var perfekt!

Hos fotografen gikk det fint, har fått bildene og de var utrolig flotte!

Festen gikk fort, og alle som talte var kjempe flinke!

Alle koste seg, og sa det var det beste bryllupet de hadde vært i!

:sjarmor:

En kamerat og søsteren min hadde laget en film om meg og mannen, fra vi ble født-når vi ble ilag og når vi forlovet oss. søsteren og broren min hadde laget tegninger av brudeparet som også var med på filmen. Den ble vist på storskjerm med prosjektor.

Vi danset brudevalsen etter "tir na noir", og det var så romantisk!!

Bryllupskaken var nydelig, med 3 etasjer og brudepar på toppen. På den midterste delen var det to sjokolade hjerter i hvit sjokolade m/navnene våre på.

Vi fikk utrolig mange gaver! Vi måtte ha 2 ekstra gavebord!!

Som avslutning sang alle "du og eg" av bjørn eidsvåg, og alle gjestene gav oss en kjærlighet på pinne. Dette var for å huske på kjærligheten, og hvis vi trengte kjærlighet kunne vi ta en slikkepinne :hoho:

Toastmasteren var kjempedyktig, og gjorde virkelig kvelden fullkommen!!

skal prøve å legge ut noen bilder nå!!!

hilsen bertine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått dag!

Høres ut som om dagen din var like fantastisk som min :P

Skrevet

gratulerer så mye

dagen hørtes jo virkelig flott ut

gleder meg til å se bilder

Skrevet

Hørtes ut som dere hadde en fantastisk dag!

Gratulerer som fru :D

Gjest Bertine
Skrevet

takk alle sammen! Det VAR en fantastisk dag, og gleder meg til å vise bilder, men denne pokkers dataen har ikke en god dag.... :evil:

Hvordan kan jeg redusere størrelsene på bildene??

Skrevet

Gratulere!Hørtes jo helt perfekt ut...

Skrevet

Gratulerer så masse med en flott bryllupsdag!

Skrevet

Gratulerer så mye! høres ut som en praktfull dag som du kan glede deg over resten av livet!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Gleder meg til å se bildene.

(Vet desverre ikke hvordan jeg forminsker bildene. Om du får svar, hadde det vært supert om du kunne videresendt til meg også hvis mulig - eller lagt det ut her)

Skrevet
takk alle sammen! Det VAR en fantastisk dag, og gleder meg til å vise bilder, men denne pokkers dataen har ikke en god dag.... :evil:

Hvordan kan jeg redusere størrelsene på bildene??

Har du noen bilderedigeringsprogrammer liggende på maskinen da? Photoimpact/ACDC etc....?

Gjest Bertine
Skrevet

jeg har et olympus kamera, og et program som bildene lastes inn på. men det går bare ann å redigere farger osv.. noe programm jeg kan laste ned fra nettet?

Gjest Bertine
Skrevet

nå ha jeg lagt ut bilder:)

litt dårlig kvalitet men det kommer flere som er bedre..

*venter på godkjenning*

Skrevet

Får vi link eller må vi lete opp selv? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...