AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Ser en mann som har vært hos meg fra igår til idag, som dro for snart 3 timer siden, og avtalen var at han skulle komme til meg ikveld, og at vi skulle spise sammen. Vi hadde ikke fast klokkeslett når vi skulle spise, så jeg mld han og spurte hvordan han ligger an, og at jeg tenkte å spise ca kl 21. Ingen svar, så jeg ringer han , men tlf er avslått. Kanskje han ikke har strøm, men han burde jo ladet den hjemme, og være tilgjengelig for kontakt siden vi har en avtale. Jeg prøvde å slå på dataen for å se om han var der, på chat, men han er offline. Rart, da han ofte setter seg foran dataen når han er hjemme. Så da blir jeg sittende her med en kjip følelse. Han virker oppriktig interessert i meg når vi er sammen, tar mye initiativ, men jeg har hatt endel tillitsproblemer med han. Og han har blitt "borte" før med dårlige unnskyldninger. Hvis jeg ikke hører fra han før imorgen, evt at han avlyser seint ikveld, hvordan vise han at jeg ikke orker å ha det på denne måten? Anonymous poster hash: 78fd2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Spør han hvor han vil hen med forholdet, enkelt og greit...Anonymous poster hash: 9786c...a0b 1
Gjesten Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Hvis jeg ikke hører fra han før imorgen, evt at han avlyser seint ikveld, hvordan vise han at jeg ikke orker å ha det på denne måten? Anonymous poster hash: 78fd2...47e Ikke inviter ham på nytt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Spør han hvor han vil hen med forholdet, enkelt og greit...Anonymous poster hash: 9786c...a0b Denne burde vært under samliv kanskje. Han virker seriøs. Omtaler meg som kjæresten hans. Men det er denne oppførselen jeg ikke takler. Som om han ikke tenker at jeg lurer på hva som skjer ikveld siden vi hadde en avtale, han bare "blir borte". Vet at han har røyka elndel marjiuana tidligere, men han sier at han har slutta. Men nå får jeg dårlig magefølelse. Evt om det er noen andre damer i bildet. Vet at han har sterke følelser for meg, men vet ikke så mye om hvem han har kontakt med når vi ikke er sammen. Anonymous poster hash: 78fd2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Denne burde vært under samliv kanskje. Han virker seriøs. Omtaler meg som kjæresten hans. Men det er denne oppførselen jeg ikke takler. Som om han ikke tenker at jeg lurer på hva som skjer ikveld siden vi hadde en avtale, han bare "blir borte". Vet at han har røyka elndel marjiuana tidligere, men han sier at han har slutta. Men nå får jeg dårlig magefølelse. Evt om det er noen andre damer i bildet. Vet at han har sterke følelser for meg, men vet ikke så mye om hvem han har kontakt med når vi ikke er sammen. Anonymous poster hash: 78fd2...47e er ts. Anonymous poster hash: 78fd2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Ikke inviter ham på nytt. Vi har sett hverandre i lang tid ( så burde kanskje stått under samliv ), men med "avbrekk". Jeg er så lei av å bli den som må ta opp sånne ting. Hva skal jeg gjøre så han kan skjønne? Som om han ikke tenker på at jeg sitter og lurer på hva som skjer. Synes han er veldig ego når han bare blir "borte" når vi hadde en avtale. Anonymous poster hash: 78fd2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg kutter ut folk som aldri holder avtaler. Greit nok at man kan være uheldig og noe akutt kan dukke opp iblant, men om dette skjer veldig ofte så er det over og ut. Anonymous poster hash: c075d...c54 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Jeg kutter ut folk som aldri holder avtaler. Greit nok at man kan være uheldig og noe akutt kan dukke opp iblant, men om dette skjer veldig ofte så er det over og ut. Anonymous poster hash: c075d...c54 Han skrev nå at han kommer. Mobilen var uten strøm og at han ikke oppdaget det før nå. Skal jeg bare avlyse pga dette? Har sittet og lurt på hva som skjer, så vet ikke om jeg ønsker å ha han her nå. Anonymous poster hash: 78fd2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Han skrev nå at han kommer. Mobilen var uten strøm og at han ikke oppdaget det før nå. Skal jeg bare avlyse pga dette? Har sittet og lurt på hva som skjer, så vet ikke om jeg ønsker å ha han her nå. Anonymous poster hash: 78fd2...47e Det kan jo ingen av oss her inne svare deg på. Personlig ville jeg vurdert om dette var noe som skjedde sjelden eller ofte og så tatt det derfra. Anonymous poster hash: c075d...c54
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 La han komme, men fortell han at du ikke finner deg i å sitte og vente på den måten, og at om det skjer igjen kan han glemme å komme den kvelden. Anonymous poster hash: c1cf0...735 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 1. Andre dame® inne i bilde 2. Hasj/stoff 3. Han har faktisk gått tom for strøm og får ikke sagt i fra, sovna på sofaen hjemme? Er ikke hjemme enda.. osv. Anonymous poster hash: 4bae6...ba6
Gjesten Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Det høres ut som dette er en type ting som skjer stadig vekk med denne fyren. I så fall ville jeg gjort det tydelig i kveld at dette var siste gang. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten. Å ta kontakt kvart på ti om kvelden når dere hadde avtalt å spise middag sammen er uakseptabelt, da er det lite til unnskyldning at han ikke hadde strøm. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Hva ble det til? Anonymous poster hash: fe8d2...07e
lillsunshine Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Jeg synest kanskje du overreagerer her. Om han dro for 3 timer siden, så var det jo ikke akkurat så veldig lenge siden dere så hverandre sist, når man ikke avtaler noe klokkeslett, så må man finne seg i at å vente litt, særlig siden det var så kort tid siden du hadde sett han. Så what, han ladet ikke mobilen med en gang. Kanskje var han sliten og duppet av. Poenget er, han tok kontakt og svarte deg, avtalen var løs, men han holdt den. Han har ikke gjort noe galt. Såpass må du kunne tåle. Endret 9. februar 2015 av lillsunshine 2
Noope Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Når avtalen var middag, så kommer man ikke kvart på ti om kvelden. Når han kommer kvart på ti, så tipper jeg han har spist et annet sted, og tenker kun overnattingsbesøk. Spesielt om han har blitt "borte" før med dårlige unnskyldninger, som du skriver. Meeen, jeg kjenner ham ikke, og kanskje han er en bra person ellers. Endret 9. februar 2015 av Noope
Pampusse Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Jeg synes du skal gå i tenkeboksen når det gjelder denne mannen, og om han er noe for deg. Du er kanskje mer klar for et forpliktende forhold enn han er? Min første mann var en slik en som ikke kunne klokka, da vi fikk barn ble det bedre ei stund, for så å gli ut i gamle vaner. Det var fryktelig frustrerende og ga meg følelse av å ha et barn ekstra. I tillegg forlangte dette barnet sex. I dag er jeg gift på ny med en mann som har respekt for både meg og min tid. Jeg må innrømme at det er mye mer givende å leve sammen med en voksen mann enn en barnslig mann. Jeg ønsker deg lykke til å håper det ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Han høres Akkurat ut som en jeg holdt på med. Hvor gammel er denne karen? Og hvor fra? (sånn ca..) Anonymous poster hash: 4ea9f...809
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 Han høres Akkurat ut som en jeg holdt på med. Hvor gammel er denne karen? Og hvor fra? (sånn ca..) Anonymous poster hash: 4ea9f...809 Haha! Alltid like morsomt når folk tror det er en de kjenner/har vært borti. Det er ikke SÅÅ rart at noen mennesker har gjort noen av de samme tinga. Anonymous poster hash: fe957...f1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå