AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 I morgen skal jeg i narkose for å brenne hull på cystene på eggstokkene. Dette i håp om at jeg skal få eggløsning. Og ved hjelp av pergotime krysser jeg fingrene for at noe vil skje. Vi har prøvd i snart 3 år, og flere ganger med pergotime. Jeg er nærvøs og spent. Dette er siste sjanse før vi må gå for prøverør. Jeg lurer ift det hva det koster med prøverø? Anonymous poster hash: 354f1...1b0
enik91 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Vet ikke hva d koster... Men vil ønske deg lykke til i morgen
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Vet ikke hva d koster... Men vil ønske deg lykke til i morgen takker for det:) Anonymous poster hash: 354f1...1b0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Tenker du hva det koster offentlig? Hver kontroll/time har en egenandel på 350 kr. Vi hadde ca 4-5 timer. I tilLegg er det egguthenting og innsett til 1500 kr. Så selve forsøkene koster ikke så mye. Men så kommer medisiner, det koster. Veldig personavhengig hva du får og hvilke doser, vi brukte ca 7-8000 på ett forsøk. Alt over 15000 dekkes av det offentlige, så det er Max. De fleste er oppe i 15000 etter 2 forsøk. Anonymous poster hash: 30927...b5c
miore Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Hvis du skal betale prøverør privat blir det en del dyrere, da koster det ca 25-30 000 for ett forsøk avhengig av hvilken klinikk du bruker. På de fleste klinikkene kan man velge å kjøpe en "pakkeløsning" med tre forsøk og et par fryseforsøk for ca 55 000. I tillegg kommer medisinprisene AB over nevner, på maks 15 000. Jeg betalte vel drøye 8 000 for medisiner for mitt ene forsøk, men jeg hadde ikke veldig høye stimuleringsdoser. Fordelen med offentlig IVF er selvsagt at man slipper den høye prisen, mens fordelen med privat er at man slipper den (ofte) lange ventetiden i det offentlige. Selv har jeg bare prøvd privat IVF - jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ble behandlet der. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå