~Viva~ Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Håret mitt er tørt og slitt etter flere behandlinger med farging og bleking, og jeg trenger en god oppbyggende hårkur. Noen tips? Ikke for dyr, tenkte å bruke en ca 150 kr.
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Hvis du skal ha en alt-i-ett hårkur som både bygger opp (gir proteiner) og tilfører fuktighet, vil jeg anbefale enten Kerastase Masquintense eller Fudge Dynamite. Den første finnes i to varianter, en for fint hår, og en for grovere hår. Mange liker Redken All Soft, men den tilfører masse fuktighet, men bygger ikke opp håret noe særlig. Den er mest beregnet på hår som er tørt fra naturens side. Det samme gjelder olivenolje som hårkur.
~Viva~ Skrevet 9. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2004 Takk for tips Etheral. Vet du ca pris?
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Kanskje rundt 200? I hvertfall er det lite å spare på å kjøpe Kerastase hos Lookfantastic, hvis du inkluderer portoen. Men kuren er veldig drøy, og absolutt verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå