AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har eks-kjæreste som enda etter snart fem år etter det ble slutt, fortsatt sender meldinger. Ikke bare hyggelige meldinger. Først sendte han alltid meldinger om hvor mye han savnet meg, elsket meg, fortalte om følelser som aldri ble borte og om det en dag skulle bli slutt mellom meg og samboeren så kunne jeg bare komme tilbake til han. Jeg har nå fått to barn med min samboer og eks-kjæresten har begynt å sende meldinger som "På tide å begynne på p-piller kanskje.." - "Har du blitt hore eller?" - "Bra jeg dro fra deg, ellers hadde jeg vært pappa til 2 nå", o.l. Det skal sies at han var utro mot meg, lyvde meg rett opp i fjeset,holdt plutselig aldri avtaler, o.l. Siste tiden av forholdet kom han bare til meg for å få seg noe, kom til meg på natta (gjerne full) og dro når han våknet. Så Jeg orket selvfølgelig ikke mer og synes jeg fortjente bedre, så Jeg gjorde det slutt. Etter jeg fikk meg ny kjæreste så har han vel skjønt hva han egentlig mistet. Legger til at han også har fått seg ny kjæreste nå, men fortsetter for det..Anonymous poster hash: fd5b1...f91
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Kanskje skrivd det på feil tråd, isåfall beklager. TS.Anonymous poster hash: fd5b1...f91
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Ja han har det, ellers hadde han ikke giddet å tatt kontakt. Anonymous poster hash: 079ad...7c3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Syns ikke det virker som om han er så veldig glad i deg, mtp. hvordan han snakker til deg. To barn med samboer, horete? Umoden type. Anonymous poster hash: eeae1...071 1
Gjest Margit Spat Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Følelser har han ganske sikkert ennå, ellers ville han neppe tatt seg bryet med å sende meldinger til deg. Hva slags følelser han egentlig har, er derimot vanskeligere å vite. Han høres både slem, misunnelig og bitter ut, med de meldingene der, så du skal i alle fall være glad dere ikke er sammen lenger.
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Hva med å blokkere nr hans? Støtter denne! Blokker han på alle områder og lev ditt liv uten tanke for han!
Gjest Phoenix Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Støtter også blokkering! Bli kvitt dusten
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Han er sjalu på ditt liv - blokkerer den dusten ! Anonymous poster hash: aa5ef...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå