AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei! Jeg er ute etter en ledning som gjør at man kan koble mobilen til bilen og spille musikk via den. Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Har en nyere Ford bil. Anonymous poster hash: 6bfde...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 8. februar 2015 #2 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) biltema, clas ohlson, lefdal, elkjøp etc etc. Du er ute etter en ledning med liten jack i begge ender. Edit: Jeg antar du har aux-utgang på spilleren din? Endret 8. februar 2015 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Del Skrevet 8. februar 2015 aux-ledning? Evt bluetoot Anonymous poster hash: c8228...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Del Skrevet 8. februar 2015 Takk for svar! :D Ja, jeg har vudert aux-ledning, men jeg lurte på om det finnes en type ledning slik at man kan styre musikken fra bilen, hvis dere skjønner? slik at man slipper å måtte gå inn på mobilen for å skifte sang f.eks. Anonymous poster hash: 6bfde...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Del Skrevet 8. februar 2015 Koble den opp via bluetooth. evt kontakt forhandler og få hjelp, dette er vanlig ved ettersalgsservice at de hjelper med gratis. I hvertfall hos Opel!Anonymous poster hash: d09b5...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 8. februar 2015 #6 Del Skrevet 8. februar 2015 Nei du må nok på mobilen for å styre musikken. Er nok kun volum du kan justere fra bilens radio, etter å justert tlf på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Del Skrevet 9. februar 2015 Det mangler litt info fra deg her TS, for det første må vi vite hvaslags bil og telefon du har. Siden du har en nyere bil er jeg overrasket at du ikke allerede kan gjøre det du ønsker via bluetooth. Anonymous poster hash: 7f565...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå