Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en slik en http://www.ebay.com/itm/Geneva-Bling-Crystal-Women-Girl-Unisex-Stainless-Steel-Quartz-Wrist-Watch-watch-/121512274060?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1c4ab2288cog den er jo alt for stor. Jeg lurer på hvordan jeg kan fortkorte lenken? Alle oppskriftene jeg finner på nett er for klokker med slike små pinner i, og denne har ikke det på samme måten.

Anonymous poster hash: 423d1...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid fått gjort det hos en urmaker, men da har jeg som regel kjøpt klokken der da. Men mulig de gjør det som service. Er nå ikke verre enn å spørre:)

Anonymous poster hash: 4f0ac...4c8
Skrevet

Er en stund til jeg skal inn til byen, så har lyst til å prøve selv :) Ser jo så enkelt ut på de som har slike synlige pinner. Irriterer meg at jeg ikke får det til :bond:

Anonymous poster hash: 423d1...8ac
Skrevet

Mulig det er en type med en liten kule på innsiden av di leddene som kan fjernes. Denne typen trenger en spesialtang for og presse på kula så mekanismen kommer opp, og man kan trekke den ene delen ut

Skrevet

Kul klokke:) Var den fin i virkeligheten (og ikke bare på bilde)?

Vet urmakere fikser sånt ganske rimelig.

Er det ikke pin'er i lenka der også da? Jeg hadde noe lignende og brukte en slik en og fiksa det selv:

http://www.ebay.com/itm/WATCH-BAND-STRAP-LINK-REMOVER-REPAIR-TOOL-5-EXTRA-PINS-FOR-BRACELET-ADJUSTMENT-/331273092997?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d216a3f85

(Du hadde vært en engel hvis du kunne lagt ut bilde av klokka på armen..!? Tenkte kanskje å kjøpe den selv, men er redd den er fryktelig stor på håndleddet mitt..)

Anonymous poster hash: b841b...41a
Skrevet

Samboeren hadde en lignende klokke som han skulle fjerne et ledd på. Leverte den til en urmaker som ikke skjønte hvordan han skulle gjøre det på den typen lenker og som ødela den. Samboeren fikk ingenting for det.

Anonymous poster hash: 3d9c8...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...