Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å være i et åpent forhold? Eller noen som har noen positive eller negative tanker om det?

Anonymous poster hash: 1417d...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noe positivt i å ligge rundt?

Anonymous poster hash: a7d29...b2c

• Liker 1
Skrevet

Ja! Jeg hadde en gang sex med en fyr som sa han var singel. Men egentlig var han i et åpent forhold. Det føltes helt feil for meg, og ble veldig sur på ham.

Kan dere please være åpne med folk dere flørter med at dere er i et forhold, selv om det er åpent??

Anonymous poster hash: ba7de...f94
  • Liker 1
Skrevet

En gang hadde jeg sex med en som sa han var singel. Men så viste det seg at han var gift!! Kan dere gifte please si fra om at dere er i et forhold???

Anonymous poster hash: baa65...c86
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner bare ett par som lever i åpent forhold, og de har vært gift i over 20 år. Han fortalte meg at regelen er å ikke involvere seg følelsesmessig, men sex kan de ha med andre.

Jeg har ingen sterke meninger om dette, og synes folk må gjøre det de vil. Hadde ikke passet for meg.

Skrevet

Jeg kjenner bare ett par som lever i åpent forhold, og de har vært gift i over 20 år. Han fortalte meg at regelen er å ikke involvere seg følelsesmessig, men sex kan de ha med andre.Jeg har ingen sterke meninger om dette, og synes folk må gjøre det de vil. Hadde ikke passet for meg.

Jeg forstår faktisk konseptet med åpent forhold .. Vis dere bare setter regler for hvordan det skal fungere, tenker jeg det kan være sunt noen ganger! Og som du sier har de vert gift i 20 år.

Det letter litt på samholdet, og mannfolk har tross alt behov! Når man har vert sammen med en person i flere år, har kvinner( ihvertfal jeg) ikke den samme sexlysten lenger... En glad mann, blir til en glad kvinne som blir til en glad hverdag!

Så jeg beundrer de som klarer å ha et åpent forhold, men hadde ikke klart det selv tror jeg..

Skrevet (endret)

Noen som har erfaringer med å være i et åpent forhold? Eller noen som har noen positive eller negative tanker om det?

Det kan fungere helt fint. Men det vil være en fordel at begge parter synes dette er en god idé allerede i utgangspunktet slik at det ikke er noe den ene går med på for å være grei mot den andre. Det finnes jo både åpne og halvåpne forhold. Et cuckold-forhold er et halvåpent forhold, åpent for henne, ikke så åpent for ham.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår faktisk konseptet med åpent forhold .. Vis dere bare setter regler for hvordan det skal fungere, tenker jeg det kan være sunt noen ganger! Og som du sier har de vert gift i 20 år.

Det letter litt på samholdet, og mannfolk har tross alt behov! Når man har vert sammen med en person i flere år, har kvinner( ihvertfal jeg) ikke den samme sexlysten lenger... En glad mann, blir til en glad kvinne som blir til en glad hverdag!

Så jeg beundrer de som klarer å ha et åpent forhold, men hadde ikke klart det selv tror jeg..

I dette tilfellet er de begge like aktive utenfor ekteskapet. Men jeg har merket meg at det er hun som blir baksnakket, og ikke i samme grad han. Jeg har undret meg på hvorfor..

Jeg kan også forstå at par kan velge en slik samlivsform, men jeg tror det krever stor grad av romslighet og styrke. Ungen eier hverandre, men følelser s.s. sjalusi er vanskelig å tøyle, selv når fornuften sier noe annet.

Skrevet

En kompis jeg kjenner er i et slags åpent forhold. Men med ganske strenge regler.

Dvs de har kun lov å ha seg med andre som er nærmest en garantert engangsgreie. F.eks utenlands/utenbys tur med jobben osv..

Da de ikke ønsker å risikere at det blir masse prat om det "på bygda" eller at de plutselig havner på samme fest osv.

Samtidig hindrer det jo totalt at det blir noe følesesmessig forhold ut av det.

Anonymous poster hash: 23414...e2b
Skrevet

En gang hadde jeg sex med en som sa han var singel. Men så viste det seg at han var gift!! Kan dere gifte please si fra om at dere er i et forhold??? Anonymous poster hash: baa65...c86

Da har du lært at neste gang så ligger du med en mann du kjenner. Det straffer seg det der, - det å pule på folk man ikke vet hvem er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...