AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Noen som har erfaring med personer som sier de ikke vil ha noe forhold, men som oppfører seg som det motsatte? Er det fordi det finnes følelser, eller fordi det ikke finnes sterke nok følelser til at man vil satse seriøst? Har holdt på med en fyr siden sensommeren, han har hele veien vært tydelig på at han ikke er ute etter noe seriøst, noe som har vært greit for min del da jeg liker han godt, men ikke er stormforelska. Likevel har vi daglig kontakt, vi tilbringer hver helg sammen, han er f.eks veldig opptatt av at vi skal finne på noe spesielt på valentinsdagen (noe jeg mener er mest for kjærester og ikke ffs) og generelt at vi skal gjøre romantiske ting. Han har sagt at jeg er den første jenta han har vært så nær og at jeg har knekt en slags kode. Han har tatt meg med på fest med vennene sine, og holder meg i hånda når vi er ute i offentligheten. Når vi er sammen så er det kosing og kyssing hele tiden.Han er generelt veldig opptatt av meg og mine ting, og veldig oppmerksom. Vi har ingen avtale om å være eksklusive, men jeg har holdt meg til han hele tiden, ganske sikker på at han ikke har hatt andre han heller. På mange måter føler jeg at vi er i et forhold. Er det vanlig at menn investerer såpass mye for å få sex? Hvis han ikke føler noe som helst skulle jeg ønske han heller kunne holde seg litt mer "kald" og ikke gjøre så mye utenom. Vet ikke helt hva jeg skal tro, når det er meninga at vi skal være fuckfriends, så har det blitt litt mer enn det. Dere menn, ville dere holdt på sånn med en dame dere ikke følte noe for? Anonymous poster hash: d8897...89e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Kanskje han er ute etter uforpliktende "sex og kos", fremfor bare selve penis-ut-og-inn? Han prøver nok å holde muligheter åpne for andre damer. Hvis han treffer noen kan han nå si han er singel uten å lyve. Du burde spille litt mer kostbar. Si at du ikke vil se ham igjen hvis dere ikke kan ha et offisielt forhold. Anonymous poster hash: 7eb89...252
Sylvari Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Første som faller meg inn er at han ønsker alt det forhold inneholder, men han ønsker også ha mulighetene åpne for å ha seg med andre om det skulle dukke opp. 1
Gjest Pet Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Han vil ikke forplikte seg, men ha alle godene. Og det får han jo, så han er sikkert lykkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Ja, det hender han slenger ut av seg at han skal ut på byen og jakte på damer, eller at vi har snakka om en dame en kamerat av han likte og han sa at han kunne hatt sex med henne, bare ikke når kameraten er tilstede. Men så sier han også at han ikke gidder dra ut og sjekke damer når han har meg. Og han har ikke vært ute alene en eneste gang siden vi begynte å holde på. Men som dere sier, han liker nok at muligheten er der, selv om han nødvendigvis ikke bruker den så ofte. Han er også veldig opptatt av at jeg kan ha sex med andre, spøker med at jeg har møtt menn jeg har hatt sex med, eller at jeg skal det når jeg skal ut. Veldig opptatt av dette, og vrir ofte på det. Type jeg sier"sånne menn liker jeg", og han svarer"åja, menn i flertatt, jeg visste du har mange menn". Hvis jeg sier at jeg har hatt besøk så er han veldig opptatt av å vite av hvem, eller beskylder meg for å ha hatt en annen mann på besøk (på en tullete måte da) Han er ikke alltid så enkel å skjønne seg på, han sier han har det så trygt og godt med meg, og at det er det beste han vet om osv. Men at han bare ikke er klar for å binde seg, og det er veldig rart siden han liker meg så godt. Kjenner det stikker litt i meg med tanken på at han skal ut til helga, og har hinta til at han skal sjekke opp damer (vet ikke hvor seriøst det var) jeg kommer nok til å tenke på det hele kvelden, spesielt om jeg ikke hører fra han... Også er det litt kvalmt om han kommer til meg dagen etter, om han faktisk hadde sex med en annen kvelden før. Men jeg har jo ikke lov til å reagere når vi ikke er kjærester på ordentlig... Anonymous poster hash: d8897...89e
lillsunshine Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Han sier noe, men hans handlinger viser andre ting. Han tar deg med på fest og han holder hender i offentligheten, dette er ikke typisk FF-tendenser. Det virker som han spøker om andre damer for å gjøre deg litt sjalu, kanskje også for å fiske etter kompliment og han fisker etter opplysninger, så han er opptatt av hvem du er med og ikke. Det virker på meg som han er faktisk liker deg godt og ser mye potensiale i deg, men er redd for å ta dette steget. Er det lenge siden han sa at han ikke er klar for forhold enda? Nå begynner det vel strengt tatt å bli på tide at han bestemmer seg for noe. Jeg er enig i at han ikke kan drive på sånn om han bare vil være FF-venn. Har du tenkt på å gjøre deg utilgjengeleg? Se hva som skjer? Ikke svare når han tar kontakt, være opptatt? Hvis han spørr hvorfor, si at du har andre ting å finne på, om han blir sur - poengter det med at dere bare er FF.
Nettinettet Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Kanskje han er ute etter uforpliktende "sex og kos", fremfor bare selve penis-ut-og-inn? Han prøver nok å holde muligheter åpne for andre damer. Hvis han treffer noen kan han nå si han er singel uten å lyve. Du burde spille litt mer kostbar. Si at du ikke vil se ham igjen hvis dere ikke kan ha et offisielt forhold. Anonymous poster hash: 7eb89...252 Det hadde ikke løst noen ting. Han hadde bare sagt OK og gått videre og heller tatt kontakt i ny og ne for å få litt oppmerksomhet og kos. Og mest sannynlig fått det. TS, hvis du vil ha et forhold med denne fyren så bør du minke på tilgjenngeligheten din for han og skape verdi ut i fra det livet du lever når han og du ikke er sammen. Hva driver du med til daglig? Jobber du, studerer du? Fritidsinteresser? Hva slags damer har kompissene hans og hva slags dame er du?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Han sier noe, men hans handlinger viser andre ting. Han tar deg med på fest og han holder hender i offentligheten, dette er ikke typisk FF-tendenser. Det virker som han spøker om andre damer for å gjøre deg litt sjalu, kanskje også for å fiske etter kompliment og han fisker etter opplysninger, så han er opptatt av hvem du er med og ikke. Det virker på meg som han er faktisk liker deg godt og ser mye potensiale i deg, men er redd for å ta dette steget. Er det lenge siden han sa at han ikke er klar for forhold enda? Nå begynner det vel strengt tatt å bli på tide at han bestemmer seg for noe. Jeg er enig i at han ikke kan drive på sånn om han bare vil være FF-venn. Har du tenkt på å gjøre deg utilgjengeleg? Se hva som skjer? Ikke svare når han tar kontakt, være opptatt? Hvis han spørr hvorfor, si at du har andre ting å finne på, om han blir sur - poengter det med at dere bare er FF. Nei han oppfører seg ikke som en FF, da kunne han faktisk vist mer tydelig at han kun ville ha sex, og droppa alt det andre som hører et forhold til. Vi har også vært på fest hvor en spurte om jeg var kjæresten hans, og jeg sa det til han og han spurte hva jeg svarte henne. Da jeg sa jeg hadde svart ja, sa han at det var bra! Så han ikke så opptatt av å skjule meg. Han snakker nok en del om dette med å ha sex med andre for å teste meg litt føler jeg, også dette med at han er interessert i om jeg holder på med andre. Han fisker etter om jeg har andre og pakker det inn med spøk og humor. Er FF skal vel ikke bry seg om det. Jeg tenker også at om han på død og liv vil ligge med andre, hvorfor drar han ikke på fest/byen og gjør det, istedenfor å droppe fest for å være med meg, eller ta meg med på fest. Han sier en ting, og gjør det motsatte. Virker som han vil poengtere at han KAN ligge med hvem som helst, så lenge det bare er sex er det ikke så nøye. Tenker han kanskje snakker om det for å se om han får en reaksjon fra meg. Han sier ikke lenger så ofte at han ikke vil ha noe forhold, tror han også skjønner innerst inne at det vi har er mer som et forhold. Men han hinter til det innimellom! Men sier det ikke direkte. Jeg har ikke gjort meg mindre tilgjengelig i forhold til å møtes, jeg er veldig imot det å spille et spill. Og det føler jeg at jeg gjør hvis jeg avviser han for å få en reaksjon. Det å gå imot meg selv og det jeg ønsker, jeg vil jo møte han. Han sier også at han ville blitt veldig lei seg om jeg dumpa han fordi da måtte han funnet seg en ny en. Så jeg er redd for at jeg gjør det og han bare går videre og aksepterer at jeg "dumper" han. Vet ikke om han ville innsett at han hadde mista meg og snudd. Tviler på det, og det er jeg redd for. Jeg tror litt av grunnen til at han ikke tør å satse er at han ikke vet helt hva han skal i fremtiden. Pga. jobb og studier kommer vi ikke til å bo på samme sted om et års tid. Men det er likevel ikke umulig at en av oss kan flytte på seg. Jeg kan skjønne at det er vanskelig å forplikte seg når man ikke helt vet hvor man ender opp i verden, men det er ikke en hindring egentlig. TS Anonymous poster hash: d8897...89e
Nettinettet Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har ikke gjort meg mindre tilgjengelig i forhold til å møtes, jeg er veldig imot det å spille et spill. Og det føler jeg at jeg gjør hvis jeg avviser han for å få en reaksjon. Det å gå imot meg selv og det jeg ønsker, jeg vil jo møte han. Han sier også at han ville blitt veldig lei seg om jeg dumpa han fordi da måtte han funnet seg en ny en. Så jeg er redd for at jeg gjør det og han bare går videre og aksepterer at jeg "dumper" han. Vet ikke om han ville innsett at han hadde mista meg og snudd. Tviler på det, og det er jeg redd for. Jeg tror litt av grunnen til at han ikke tør å satse er at han ikke vet helt hva han skal i fremtiden. Pga. jobb og studier kommer vi ikke til å bo på samme sted om et års tid. Men det er likevel ikke umulig at en av oss kan flytte på seg. Jeg kan skjønne at det er vanskelig å forplikte seg når man ikke helt vet hvor man ender opp i verden, men det er ikke en hindring egentlig. TS Anonymous poster hash: d8897...89e Det er veldig mange som tenker som deg TS og de forblir i slike forhold som du er i nå. Så selv om du er i mot å spill et spill og føler at det å være mindre tilgjenngelig er å gå i mot deg selv, så er det den tingen ved deg som gjør at du ikke får deg kjæreste. Er det ikke verdt å skape en endring på det punktet for å faktisk få det du har lyst på? Å alltid være tilgjenngelig er ikke en attraktiv egenskap i dagens samfunn. Alle er selvstendige og selvstendighet er attraktivt. Når du hele tiden er tilgjenngelig for han ser ikke han på deg som så verdifull som andre damer som har et liv og ikke alltid har tid til å ta i mot han. Det kan føre til at han blir betenkt i forhold til om du er en dame han vil ha. Så du kan fortsette å gjøre som du gjør, men da vil du også få det du får.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Det hadde ikke løst noen ting. Han hadde bare sagt OK og gått videre og heller tatt kontakt i ny og ne for å få litt oppmerksomhet og kos. Og mest sannynlig fått det. TS, hvis du vil ha et forhold med denne fyren så bør du minke på tilgjenngeligheten din for han og skape verdi ut i fra det livet du lever når han og du ikke er sammen. Hva driver du med til daglig? Jobber du, studerer du? Fritidsinteresser? Hva slags damer har kompissene hans og hva slags dame er du? Det tror jeg også, så det å stille et ultimatum kommer jeg ikke til å gjøre! Vi treffes veldig sjelden i ukedagene, da vi begge studererer og jobber ved siden av. Er ikke sånn at jeg sitter tilgjengelig for han hele tiden, jeg har vel ikke så mange fritidsinteresser utenom trening. Men det er noe som tar en del tid. Samt at jeg er jo sosial med venner. Føler absolutt at livet mitt er fint uten han også, er ikke avhengig av han for å være fornøyd med livet. Men lørdag og søndag som vi har fast sammen liker jeg å holde av til tid med han, hvis ikke det skjer noe annet. Det er ikke så mange av kompisene hans som har dame, i alle fall ikke av de jeg har møtt. Jeg vet heller ikke hva slags dame han er ute etter, som har ser for seg å dele livet med. Hvilke kvaliteter han er ute etter. Jeg føler vi har en del til felles og er litt samme typen, han er heller ikke av typen som har store interesser, så han kan vel heller ikke kreve det av en partner. På mange områder stiller vi likt. Ingen av oss er av den engasjerte typen, vi er vel heller rolige mennesker som trives godt hjemme. Vi er på mange områder på samme nivå. TS Anonymous poster hash: d8897...89e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Det er veldig mange som tenker som deg TS og de forblir i slike forhold som du er i nå. Så selv om du er i mot å spill et spill og føler at det å være mindre tilgjenngelig er å gå i mot deg selv, så er det den tingen ved deg som gjør at du ikke får deg kjæreste. Er det ikke verdt å skape en endring på det punktet for å faktisk få det du har lyst på? Å alltid være tilgjenngelig er ikke en attraktiv egenskap i dagens samfunn. Alle er selvstendige og selvstendighet er attraktivt. Når du hele tiden er tilgjenngelig for han ser ikke han på deg som så verdifull som andre damer som har et liv og ikke alltid har tid til å ta i mot han. Det kan føre til at han blir betenkt i forhold til om du er en dame han vil ha. Så du kan fortsette å gjøre som du gjør, men da vil du også få det du får. Han er jo også tilgjengelig for meg de dagene i helgen som vi har fast sammen. Han dropper andre ting for å være med meg. Jeg føler det blir for dumt at jeg plutselig er opptatt hver lørdag, og hvis han da heller vil komme på en tirsdag er jeg jammen opptatt da også. Samt at jeg brått har andre planer flere kommende helger! Jeg tror ikke det at jeg sier jeg er opptatt skal få han til å ville ha et seriøst forhold, jeg tror han da heller vil dra på en fest og sjekke opp en annen. Grunnene til at han ikke vil være i et forhold er nok ikke tilgjengelighet. Dette vet jeg fordi fyren jakta på meg i nesten to år, hvor jeg ALDRI var tilgjengelig. Så fikk han meg til slutt, men vil ikke ha forhold fordet. Så det med utilgjengelighet har jeg allrede vært igjennom med han... Ja, han ble ganske desperat av avvisningen, men det forandra ikke på dette med forhold. TS Anonymous poster hash: d8897...89e
Nettinettet Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Han er jo også tilgjengelig for meg de dagene i helgen som vi har fast sammen. Han dropper andre ting for å være med meg. Jeg føler det blir for dumt at jeg plutselig er opptatt hver lørdag, og hvis han da heller vil komme på en tirsdag er jeg jammen opptatt da også. Samt at jeg brått har andre planer flere kommende helger! Jeg tror ikke det at jeg sier jeg er opptatt skal få han til å ville ha et seriøst forhold, jeg tror han da heller vil dra på en fest og sjekke opp en annen. Grunnene til at han ikke vil være i et forhold er nok ikke tilgjengelighet. Dette vet jeg fordi fyren jakta på meg i nesten to år, hvor jeg ALDRI var tilgjengelig. Så fikk han meg til slutt, men vil ikke ha forhold fordet. Så det med utilgjengelighet har jeg allrede vært igjennom med han... Ja, han ble ganske desperat av avvisningen, men det forandra ikke på dette med forhold. TS Anonymous poster hash: d8897...89e Men det du kommer med forlag om her er jo ikke noe jeg ville anbefalt i det hele tatt. Å ikke være tilgjengelig på lørdag betyr at du skal være tilgjenngelig på Tirsdag. Det er faktisk du som skal komme med forlag om å treffes tirsdag for å få litt andre rutiner rundt dette. -Hei det har dukket noe opp, så jeg lurte på om vi kunne droppe lørdagsdaten vår og så heller funnet på noe på Onsag? Det er ikke slik at man enten må være tilgjenngelig alltid eller andre. Og du sier at han alltid setter av tid til deg i helgene, og det er jo supert, men hva gjør han de andre kveldene i uka? Og så tenker jeg litt.. hva vil du? Hvorfor skrev du denne posten her inne? For å vite hva han mener med det dere er, eller for å finne ut hvordan du kan få noe mer ut av dette enn det dere er?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Men det du kommer med forlag om her er jo ikke noe jeg ville anbefalt i det hele tatt. Å ikke være tilgjengelig på lørdag betyr at du skal være tilgjenngelig på Tirsdag. Det er faktisk du som skal komme med forlag om å treffes tirsdag for å få litt andre rutiner rundt dette. -Hei det har dukket noe opp, så jeg lurte på om vi kunne droppe lørdagsdaten vår og så heller funnet på noe på Onsag? Det er ikke slik at man enten må være tilgjenngelig alltid eller andre. Og du sier at han alltid setter av tid til deg i helgene, og det er jo supert, men hva gjør han de andre kveldene i uka? Og så tenker jeg litt.. hva vil du? Hvorfor skrev du denne posten her inne? For å vite hva han mener med det dere er, eller for å finne ut hvordan du kan få noe mer ut av dette enn det dere er? Ok, da skjønner jeg hva du mener, og det høres ikke så dumt ut det! Jeg starter tidlig på skolen hele uka, og jeg synes det er stress å ha noen hos meg (eller sove hos han) når jeg må opp kl.6.30. Lørdagene er perfekte fordi da slipper vi jo å legge oss og stå opp tidlig, kan ligge lenge og kose og spise frokost sammen. Egentlig synes jeg det holder å møtes en gang i uka også, tror vi begge synes det. Han sitter mest hjemme alene på kveldene ellers i uka, så han er ikke veldig opptatt heller. Og jeg vet at han velger bort andre ting i helgene for å være med meg, kamerater som vil ha han med ut osv. Har ikke så veldig lyst til å begynne å gjøre meg utilgjengelig i helga heller... Jeg er veldig usikker på hva jeg vil. Den relasjonen vi har nå starta jo med at vi bare skulle ha et seksuelt forhold, og han har alltid vært ærlig med at han ikke vil ha noe seriøst. Noe som var greit for meg som var kommer ut av et lengre forhold og trengte litt trøst og en rebound. Men man blir jo glad i et menneske som man er så nær, og for meg er det forbudt å få følelser for han fordi det ikke kan bli noe seriøst. Nå er jeg usikker på hva jeg føler for han, en del av meg tenker at når det blir slutt (når vi ikke bor samme sted) så kommer det til å bli en kjærlighetssorg, en del av meg tenker at jeg kommer til å takle det fint. Vet ikke om jeg vil være sammen med han, men startet vel denne tråden fordi jeg er usikker på om han faktisk føler noe for meg, eller om det er sånn menn bare holder på. TS Anonymous poster hash: d8897...89e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Det er tydelig at du vil bli sammen med ham, ellers hadde du jo ikke lurt på hvorfor han ikke vil. Anonymous poster hash: cce7e...05c
Nettinettet Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er veldig usikker på hva jeg vil. Den relasjonen vi har nå starta jo med at vi bare skulle ha et seksuelt forhold, og han har alltid vært ærlig med at han ikke vil ha noe seriøst. Noe som var greit for meg som var kommer ut av et lengre forhold og trengte litt trøst og en rebound. Men man blir jo glad i et menneske som man er så nær, og for meg er det forbudt å få følelser for han fordi det ikke kan bli noe seriøst. Nå er jeg usikker på hva jeg føler for han, en del av meg tenker at når det blir slutt (når vi ikke bor samme sted) så kommer det til å bli en kjærlighetssorg, en del av meg tenker at jeg kommer til å takle det fint. Vet ikke om jeg vil være sammen med han, men startet vel denne tråden fordi jeg er usikker på om han faktisk føler noe for meg, eller om det er sånn menn bare holder på. TS Anonymous poster hash: d8897...89e Ja, og ofte vil man vite hva den andre føler, når man selv er usikker. Hvorfor involvere mere følelser i noen som kanskje ikke er interessert ikke sant? Og hvis du vet, så kan du heller se om du vil dette eller ikke, uten å bli såret. Jeg synes det virker som om dere har et ganske godt "forhold" sånn i startfasen (utenom kanskje litt problemer med å vite hva dere er og om dere fortsatt skal holde på som dere tenkte) og jeg tenker at dette kan være noe du bør finne ut av og se ann over tid. Det virker som om dere investerer det samme i forholdet og at det er likevekt. Den tiden jeg tenkte du burde være litt utilgjenngelig er du jo allerede i ukedeagene så her handler det vel egentlig mer om å investere litt til for å se hvordan det utvikler seg. Inviter han hjem på middag og film en ukedag bare for å se hvordan det er, og han trenger jo ikke å overnatte Og så kan det jo være en god ide å spørre han om han fortsatt synes det er greit som dere har det, så får du jo svar på hva han tenker..
Synapomorphy Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Noen som har erfaring med personer som sier de ikke vil ha noe forhold, men som oppfører seg som det motsatte? Er det fordi det finnes følelser, eller fordi det ikke finnes sterke nok følelser til at man vil satse seriøst? Har holdt på med en fyr siden sensommeren, han har hele veien vært tydelig på at han ikke er ute etter noe seriøst, noe som har vært greit for min del da jeg liker han godt, men ikke er stormforelska. Likevel har vi daglig kontakt, vi tilbringer hver helg sammen, han er f.eks veldig opptatt av at vi skal finne på noe spesielt på valentinsdagen (noe jeg mener er mest for kjærester og ikke ffs) og generelt at vi skal gjøre romantiske ting. Han har sagt at jeg er den første jenta han har vært så nær og at jeg har knekt en slags kode. Han har tatt meg med på fest med vennene sine, og holder meg i hånda når vi er ute i offentligheten. Når vi er sammen så er det kosing og kyssing hele tiden.Han er generelt veldig opptatt av meg og mine ting, og veldig oppmerksom. Vi har ingen avtale om å være eksklusive, men jeg har holdt meg til han hele tiden, ganske sikker på at han ikke har hatt andre han heller. På mange måter føler jeg at vi er i et forhold. Er det vanlig at menn investerer såpass mye for å få sex? Hvis han ikke føler noe som helst skulle jeg ønske han heller kunne holde seg litt mer "kald" og ikke gjøre så mye utenom. Vet ikke helt hva jeg skal tro, når det er meninga at vi skal være fuckfriends, så har det blitt litt mer enn det. Dere menn, ville dere holdt på sånn med en dame dere ikke følte noe for? Anonymous poster hash: d8897...89e Lol, dette skjønner vel du, også. Han er ikke interessert i å binde seg til deg. Han vet at forelskelsen er noe som kommer til å falme, men er ikke villig til senere å bygge et forhold på virkelige verdier. Han vil ha forelskelsen, så lenge den varer. Likevel holder han muligheten for andre helt åpen. Uavhengig av hvilket kjønn dette gjelder: Etter min mening er det en helt forkastelig holdning (med mindre man er helt åpen om det). Endret 8. februar 2015 av Synapomorphy
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Lol, dette skjønner vel du, også. Han er ikke interessert i å binde seg til deg. Han vet at forelskelsen er noe som kommer til å falme, men er ikke villig til senere å bygge et forhold på virkelige verdier. Han vil ha forelskelsen, så lenge den varer. Likevel holder han muligheten for andre helt åpen. Uavhengig av hvilket kjønn dette gjelder: Etter min mening er det en helt forkastelig holdning (med mindre man er helt åpen om det). Takk, trenger å høre akkurat det der! At han liker meg, men ikke godt nok. Jeg er bra her og nå, men hvis noe bedre dukker opp så vil ha være ledig. Hadde egentlig tenkt til å spørre han om vi kan være eksklusive den tiden vi har igjen sammen. Men tror kanskje ikke jeg tør det... Er vel liten vits! Når han oppfører seg som om vi er sammen, er det lett å tro at han har begynt å komme på andre tanker, at han endrer mening og vil ha et forhold. Er nok veldig lite sannsynlig at det skjer. TS Anonymous poster hash: d8897...89e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Ja, og ofte vil man vite hva den andre føler, når man selv er usikker. Hvorfor involvere mere følelser i noen som kanskje ikke er interessert ikke sant? Og hvis du vet, så kan du heller se om du vil dette eller ikke, uten å bli såret. Jeg synes det virker som om dere har et ganske godt "forhold" sånn i startfasen (utenom kanskje litt problemer med å vite hva dere er og om dere fortsatt skal holde på som dere tenkte) og jeg tenker at dette kan være noe du bør finne ut av og se ann over tid. Det virker som om dere investerer det samme i forholdet og at det er likevekt. Den tiden jeg tenkte du burde være litt utilgjenngelig er du jo allerede i ukedeagene så her handler det vel egentlig mer om å investere litt til for å se hvordan det utvikler seg. Inviter han hjem på middag og film en ukedag bare for å se hvordan det er, og han trenger jo ikke å overnatte Og så kan det jo være en god ide å spørre han om han fortsatt synes det er greit som dere har det, så får du jo svar på hva han tenker.. Nei hvis han ikke føler noe som helst så gidder ikke jeg innvolvere meg mer enn til en viss grad. Og jeg orker ikke la følelsene utvikle seg heller, da prøver jeg heller å holde de på nede på et lavt nivå. Vil helst unngå kjærlighetssorg når det blir slutt. Ja han tar masse initiativ og er veldig flink til å planlegge ting å gjøre når vi møtes, og å ta kontakt hver dag også. Er jo dette som forvirrer meg, og det er nok ikke helt bra at man begynner å innbille seg selv ting. Tror nok aldri det kommer til det at han vil ha et forhold, som jeg skrev litt over her så hadde jeg planer om å spørre om å bli eksklusive den siste tiden. Men tviler på at det er lurt... Vi har møttes litt utenom helgene også, som også har vært veldig fint uff, skummelt å spørre om han vil fortsette sånn som vi har det nå, når jeg innerst inne vet at han vil det. Takk for svar, tror jeg konkluderer med at jeg er et midlertidig stoppested for han, for kos og erfaring før han fortsetter videre i livet uten meg! Man får nyte det som er fint mens det varer TS Anonymous poster hash: d8897...89e
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #19 Skrevet 9. februar 2015 Nei hvis han ikke føler noe som helst så gidder ikke jeg innvolvere meg mer enn til en viss grad. Og jeg orker ikke la følelsene utvikle seg heller, da prøver jeg heller å holde de på nede på et lavt nivå. Vil helst unngå kjærlighetssorg når det blir slutt. Ja han tar masse initiativ og er veldig flink til å planlegge ting å gjøre når vi møtes, og å ta kontakt hver dag også. Er jo dette som forvirrer meg, og det er nok ikke helt bra at man begynner å innbille seg selv ting. Tror nok aldri det kommer til det at han vil ha et forhold, som jeg skrev litt over her så hadde jeg planer om å spørre om å bli eksklusive den siste tiden. Men tviler på at det er lurt... Vi har møttes litt utenom helgene også, som også har vært veldig fint uff, skummelt å spørre om han vil fortsette sånn som vi har det nå, når jeg innerst inne vet at han vil det. Takk for svar, tror jeg konkluderer med at jeg er et midlertidig stoppested for han, for kos og erfaring før han fortsetter videre i livet uten meg! Man får nyte det som er fint mens det varer TS Anonymous poster hash: d8897...89e Jeg blir litt forvirra av hva du egentlig vil og føler her. For litt lengre o virket det som om du synes det var greit som det var, og så ville du vite om dere var eksklusive. Samtidig som det virker som dere har det fint og du forteller om han som en kjærlig og flott mann når dere er sammen, så har du behov for å få frem at han nok aldri kommer til å ville være i ett forhold.. Du må bestemme deg for hva du vil og gå for det du vil. For hvis du vil ha denne mannen, tror jeg du har et godt utganspunkt til å kunne få han. Du må bare gjøre noen kloke valg og ikke la usikkerheten din hindre deg i å få det du vil ha. Hvorfor lytte til de stemmene som forteller deg alt det negative når du kan lytte til de positive og faktisk skape det du ønsker deg??
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 Jeg blir litt forvirra av hva du egentlig vil og føler her. For litt lengre o virket det som om du synes det var greit som det var, og så ville du vite om dere var eksklusive. Samtidig som det virker som dere har det fint og du forteller om han som en kjærlig og flott mann når dere er sammen, så har du behov for å få frem at han nok aldri kommer til å ville være i ett forhold.. Du må bestemme deg for hva du vil og gå for det du vil. For hvis du vil ha denne mannen, tror jeg du har et godt utganspunkt til å kunne få han. Du må bare gjøre noen kloke valg og ikke la usikkerheten din hindre deg i å få det du vil ha. Hvorfor lytte til de stemmene som forteller deg alt det negative når du kan lytte til de positive og faktisk skape det du ønsker deg?? Han gjør meg bare så utrolig usikker, fordi han oppfører seg på en måte som tilsier at vi er sammen eller dater og er på vei mot noe. Så brått sier han at han skal ut og sjekke damer, at han kunne hatt sex med både den ene og den andre dama, at han ikke vil binde seg enda osv. Noe som gjør at jeg føler meg forelska og at han er min det ene øyeblikket, og det neste som verdens største idiot som kan tro noe sånt. Han bare "bruker" meg. Nå gruer jeg meg bare til neste helg hvor han skal ut og sikkert kommer til å ha sex med noen andre. Tanken gjør meg litt kvalm egentlig. Han er veldig bestemt på at han ikke vil ha noe forhold, at han ikke er typen til å være monogam, men en som er ute etter moro, erfaringer og opplevelser. Hvordan skal man klare å få en sånn til å forandre mening da? Når jeg helt sikkert ikke er drømmedama og typen han har sett for seg å ende opp med heller. Jeg tenker at han tenker at han kan få mye bedre. Det hele virker jo helt umulig, og jeg aner ikke hvordan jeg skulle fått det til, hehe. Er det så enkelt altså, at hvis jeg bare tar noen kloke valg og går for det jeg vil ha så får jeg det? Jeg er utrolig dårlig på dette med dating! TS Anonymous poster hash: d8897...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå