Gå til innhold

Er 1600 kr mye for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nok heller gått for kvalitet enn å kjøpe masse billig ræl.

Anonymous poster hash: 2b50d...34c

Skrevet

Totalprisen sier egentlig ikke så mye.

Jeg betaler gjerne mye for bher, da de må passe og gi støtte. Truser derimot prøver jeg å finne billigst mulig, så der har jeg mange til ca 10-20 kr. Leter i på salg ol. Så lenge de passer og er av bomull, blir de bra for meg.

Anonymous poster hash: d49a9...f50

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Nei. Jeg får max 2 bh-er for den prisen.

Skrevet

Er det vanlig? Hvor kjøper man så dyre BHer? Anonymous poster hash: 0945e...b08

Undertøysbutikk. Har man en ukurant størrelse kan man ikke handle sånt på hm, lindex og sånt. Også er det som regel mye bedre kvalitet

Anonymous poster hash: 2637e...5ac

Skrevet

Mye? Synes det var billig. Hvor mye koster dine truser? 30kr?

Anonymous poster hash: 0f9c3...172

Synes 100kr per truse er veldig dyrt med tanke på hvor mye de brukes, hvor fort de slites ut og hvor mange man trenger - pluss at gud og hvermann ikke kommer til å se det. Kvaliteten er generelt ikke bedre i truser som koster 100kr framfor truser som koster 30-40, hvis du vil ha kvalitet må du gjerne opp i 150-200kr.

Jeg pleier å gjøre storinnkjøp hver gang jeg er i England, på Primark. Da betaler jeg faktisk mellom 20kr og 40kr.

Anonymous poster hash: e86d1...596

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Undertøysbutikk. Har man en ukurant størrelse kan man ikke handle sånt på hm, lindex og sånt. Også er det som regel mye bedre kvalitet

Anonymous poster hash: 2637e...5ac

Signerer :Nikke:

Dessuten er stoffet og passformen normalt bedre ved produktene fra produsenter som lever ene og alene av å designe og produsere undertøy.

Jeg vet ikke hvor vanlig f.eks. fransk stretchblonde er hos de store kjedene som H&M og LIndex osv.?

- jeg snakker om BH'er nå altså, ikke om truser.

Ellers er det et godt tips å sjekke litt hos utenlandske nettbutikker når man har funnet merker og modeller som passer.

Salg der kan gi veldig bra produkter for veldig hyggelige priser.

Skrevet

Signerer :Nikke:

Dessuten er stoffet og passformen normalt bedre ved produktene fra produsenter som lever ene og alene av å designe og produsere undertøy.

Jeg vet ikke hvor vanlig f.eks. fransk stretchblonde er hos de store kjedene som H&M og LIndex osv.?

- jeg snakker om BH'er nå altså, ikke om truser.

Ellers er det et godt tips å sjekke litt hos utenlandske nettbutikker når man har funnet merker og modeller som passer.

Salg der kan gi veldig bra produkter for veldig hyggelige priser.

Men å kjøpe BH til 1000 og truser til 500, de kan man vel bare bruke til spesielle anledninger? Eller bruker dere dette til hverdags? Da må det jo byttes ofte

Anonymous poster hash: 0945e...b08

Gjest Lille-pus
Skrevet

Men å kjøpe BH til 1000 og truser til 500, de kan man vel bare bruke til spesielle anledninger? Eller bruker dere dette til hverdags? Da må det jo byttes ofte

Hver dag er en spesiell anledning.

Skikkelige BH'er med perfekt fasong finner ikke jeg her hjemme om jeg ikke skal gå i spesialistbutikk.

Og å bytte de som sitter perfekt med noe som ikke sitterperfekt, men som koster noen kroner mindre... det er en så dårlig deal at den unner jeg ingen.

Jeg har ingen formening om hvilke produsenter du tenker på som må byttes ofte dersom man bruker produktene, jeg vet heller ikke hvordan du vasker dine, men produkter av god kvalitet som vaskes korrekt holder, - lenge.

Hvorfor skal de dagene det er flest av tilbringes med BH'er som ikke passer?

Som f.eks. i dag har jeg en balconette fra Marie Jo, kjøpt for.... snart 2 år siden, med tilhørende truse.

- og trusene selges i løsvekt, det er ikke slik at man bare får kjøpe en truse med hver BH.

Jeg har ingen formening om hvordan andre organiserer seg, men hos meg er kvaliteten slik at det ennå ikke er en spile som har løsnet og brutt seg ut, ikke en søm som har gått opp, ikke en Swarovski krystall eller en perle som har løsnet.

Andre får svare for seg ;)

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Dyre bh-er bruker jeg hver dag.

Det er heller de billige bh-ene jeg kan bruke til spesielle anledninger. I hverdagen må jeg ha kvalitet.

Kjøpte min første dyre BH i 2011 (kostet da 900,-). Har den fortsatt, den er like god! Så over tid er det ikke så dyrt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...