Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lenge hatt lyst på noen produkter fra Charlotte Tilbury, og lurte på om det kanskje var noen som har erfaring med de, og evt hvor man får kjøpt de.

De jeg har siklet mest etter er Wonderglow og Filmstar Bronze and Glow :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen erfaringer med det merket, men om du søker på Youtube etter omtaler så blir du sikkert litt klokere :)

Har lyst å prøve CT jeg også, men synes det er litt dyrt merke. Men kjenner jeg meg selv rett så faller jeg vel rett ut i fristelsen etterhvert :D

Skrevet

Jeg har ikke noen erfaringer med det merket, men om du søker på Youtube etter omtaler så blir du sikkert litt klokere :)

Har lyst å prøve CT jeg også, men synes det er litt dyrt merke. Men kjenner jeg meg selv rett så faller jeg vel rett ut i fristelsen etterhvert :D

Ja, akkurat derfor jeg føler jeg må være sikker før jeg sprenger lommaboka :fnise: Pakningen er jo såå fiin, og det ser jo bra ut på alle youtuberne jeg har sett, men er likevel litt usikker. Vet du om bronzern er matt?

Skrevet

Ja, akkurat derfor jeg føler jeg må være sikker før jeg sprenger lommaboka :fnise: Pakningen er jo såå fiin, og det ser jo bra ut på alle youtuberne jeg har sett, men er likevel litt usikker. Vet du om bronzern er matt?

Google sier at bronzeren inneholder bittelitt skimmer, men ser matt ut på huden :)

Skrevet

Du får kjøpt blant annet via Selfridges, sender til Norge :) Koster rundt £15.00 i frakt synes jeg å huske.

Skrevet

Du får kjøpt blant annet via Selfridges, sender til Norge :) Koster rundt £15.00 i frakt synes jeg å huske.

Takk, skal sjekke det ut! Har du bestilt derfra før?

• Liker 1
Skrevet

Glemte å si at du får kjøpt CT hos Nordstrom.com, de sender til Norge :)

Skrevet

Takk, skal sjekke det ut! Har du bestilt derfra før?

Nei, men det bør ikke være noe problem. Google rundt så ser du andre som også sender til Norge. Hender at enkelte merker ikke er tilgjengelig, men det finner man fort ut av:)
Skrevet

Glemte å si at du får kjøpt CT hos Nordstrom.com, de sender til Norge :)

Åh, skal sjekke der og!

Nei, men det bør ikke være noe problem. Google rundt så ser du andre som også sender til Norge. Hender at enkelte merker ikke er tilgjengelig, men det finner man fort ut av:)

Skal sjekke, takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...