Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Skal ta på st.tropez etterpå.. vel, om en times tid hvertfall.. Og jeg lurte litt på hvordan dere gjør det med hendene deres? fingrene altså? Er så vanskelig..
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Du mente påføring? Ta litt på en bomullsdott, og stryk lett over hender/fingrer. Pass på å ikke få i håndflatene, og ikke vask hendene på en stund.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Aah.. toppers Lurte litt på hvor dere tar det på også? mellom fingrene og slikt også? Tenkte på skillene.. hvor stopper du ved tommelen osv? Hvordan får jeg det til å se mest naturlig ut..? =/
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Jeg tar ikke mellom fingrene, og for det meste ender jeg opp med å få lite farge på hendene. Jeg glemmer meg, og vasker meg for tidlig. Men det virker ikke rart eller unaturlig for det...
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 du er en knupp =) er bare redd for at det blir et litt for drastisk skille mellom fingrene.. jeg er relativt lys..
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Tipper du sjelden soler deg med sprikende fingrer, så det skal du ikke være redd for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå