AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Del Skrevet 8. februar 2015 Har i flere år slitt med Deja vu, eller flashback... Et gammelt minne kommer opp helt utav det blå. Får ikke til å røre meg eller noe, før det er over. Noen ganger kan jeg gjøre ting automatisk mens "minnet" kommer og går. Hva kommer dette av? Noen ganger får jeg et press i hodet og en kriblende følelse i magen. Det er som oftest de samme 3-4 minnene som kommer om og om igjen. Helt randome ting som at jeg har lastet ned mods til sims, eller spilt sims. (det er et av "minnene"? Klarer ikke helt å huske HVA det er jeg "husker" for det kommer og går som det vil og når det er over så husker jeg nesten ingenting. Det er som en drøm som man glemmer når man våkner. Utrolig irriterende. Vet ikke helt hva dette er, eller hva jeg skal kalle det. Andre som sliter med det samme? Anonymous poster hash: edbdc...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Del Skrevet 8. februar 2015 Dejavu er ikke så uvanlig, men alt det andre du ramser opp gjør meg litt bekymret. Jeg ville tatt en prat med legen om jeg var deg. Anonymous poster hash: 2a2cc...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkey Skrevet 11. februar 2015 #3 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg og er plaget med dette, flere ggr på en måned. Og hendelsene gjentar også flere ggr. Leste på nett at det er noe man har gjort før, og gjør igjen, og siden vi har gjort før, har hukommelsen lagret minnet i hodet.. men drt kan ikke stemme. Feks en ting som hendte nylig: mannen kom hjem og vi spiste middag.han fortalte om en kollega av han hadde mistet bestemora si. Jeg "husket" med engang at dette har hendt, FØR han begynte med setningen.hele settingen er helt lik. Siden dette kan ha skjedd en gang, at kollega mistet bestemora, så kan det ikke være mulig at jeg kan ha opplevd dette før, dermed kan det ikke være lagret noe "minne" om dette. Ja, det er utrolig irriterende, men samtidig spennende.jeg kan ikke begynne å skrive ned alle mine opplevelser for å konfrontere dejavu, for det blir altfor mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå