Girlie Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Denne er vel til guttene, siden jeg er jente selv: Hvilke undertøy er mest sexy? Type, farge...osv.. Vet det er mange forskjellige meninger der, men morro å høre noen av dem
Noorgie Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Tja, det er jo masse som er flott, MEN som jeg sier til Henne, jeg liker deg best uten undertøy!!!!! Så enkel kan man være.........
Linselus Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Min bedre halvdel er så klassisk at han sier sort. Men han liker å "pakke opp sine egne gaver", så han syns det er fint at jeg lar det bli igjen litt å pakke ut. (dvs ikke alt for minimalistisk, men heller ikke "bestemor-truser") Dessuten har jeg også fått svært hyggelige kommentarer for mitt grønne undertøy. Og ja, jeg er jente men tok meg den frihet å svare hva kjærsten syns om sånt.
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Svart liker han best tror jeg...........også uten da
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Mitt røde med svart blonde oppå er meget populært tror jeg hos typen min...
Absttrakt Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Det beste jeg vet er hvite gjenomsiktige string truser, som gjerne kan sitte litt stramt.
Arkana Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 En mann sa til meg en gang at han kunne ikke forstå hvorfor sexy undertøy var så viktig for jenter. Når man kom så langt som til undertøyet så var det egentlig ganske uvesentlig likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Jeg trodde jeg var mest fan av sort, helt til min kjære viste meg noen mørkeblå hipsters som var helt
Fakse Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 En mann sa til meg en gang at han kunne ikke forstå hvorfor sexy undertøy var så viktig for jenter. Når man kom så langt som til undertøyet så var det egentlig ganske uvesentlig likevel. Jeg tror det er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg kler av meg på soverommet hver dag, ofte mens mannen ser på siden han har lagt seg før meg. Merker tydelig forskjell i reaksjon hos han når jeg har på meg noe kjedelig og hverdagslig, og når jeg har på noe han har kjøpt til meg eller noe han synes jeg ser spesielt flott ut i.
Gjest gift mann Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 faktisk liker mange menn at det er litt størrelse på undertøyet, at det dekker litt - gjør det litt mer spennende liksom. Store tynne truser i glatt stoff er fint, gjerne med blonder på og med matchende BH. Hvit, sort, rød og pastellfarger er fint Stay ups eller strømper er også sexy, strømpebukser eller knestrømper er sex-dreper nr. 1.
tormod Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 faktisk liker mange menn at det er litt størrelse på undertøyet, at det dekker litt - gjør det litt mer spennende liksom. Store tynne truser i glatt stoff er fint, gjerne med blonder på og med matchende BH. Hvit, sort, rød og pastellfarger er fint Stay ups eller strømper er også sexy, strømpebukser eller knestrømper er sex-dreper nr. 1. må si meg enig! en annen ting er at vi kommer jo alle i forskjellige fassonger, og dermed er det jo en smule forskjellig hvordan ting ser ut.. Og det er VIKTIG at kvinnen har på seg noe hun selv trives i, og føler seg vel med! syns slike hmmm... tja, skal jeg si hotpants lignende boksershorts-truser med blonder er utrolig sexy! -og jeg beklager den noe "ullne" betegnelsen..
Gjest konas truser Skrevet 10. august 2004 #13 Skrevet 10. august 2004 Enig med gift mann og tormod om type og fasong. Linken viser en type truser kona har begynt å bruke. Bestilles fra USA langt billigere enn å kjøpe i Norge, og i et flortynt kjempedeilig stoff jeg aldri har sett maken til. Rumpa hennes er bare kjempelekker i denne. http://www.lingerie-direct.com/panty.asp?m...C2%A0Fair%C2%AE
tormod Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 Enig med gift mann og tormod om type og fasong. Linken viser en type truser kona har begynt å bruke. Bestilles fra USA langt billigere enn å kjøpe i Norge, og i et flortynt kjempedeilig stoff jeg aldri har sett maken til. Rumpa hennes er bare kjempelekker i denne. http://www.lingerie-direct.com/panty.asp?model=13001&directory=vanity&manufacturer=Vanity%C2%A0Fair%C2%AE Jeg syns vel personlig at den der her litt for høy linning, her er litt mer hvs jeg tenkte på: Bilde slettet. Link heller til bildet. Hege (admin) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 kunne sikkert ha funnet ett bedre bilde, men var i allefall den "typen".. og ser vel nå at betegnelsen boxer kanskje er å overdrive tro jeg sier hotpants *punktum* jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå