Gå til innhold

aquamin erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 år senere...
AnonymBruker

Dytter opp denne istedet for å lage ny tråd... 

Har akkurat bestilt dette, noen som har erfaringer med det? Funker det?

Har konfirmant i år, og holder på å slanke meg litt, prøver å spise lavkarbo i ukedagene for å gå litt ned i vekt til dagen, vil gjerne føle meg bra den dagen. Har alltid vært overvektig, så ingen fare for at jeg skal bli et skjelett. Føler jeg eser ut etter helga når jeg har spist karbohydrater... så tanken er at disse kanskje kan hjelpe???

Anonymkode: 918b1...b04

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21613175
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vurderer også å prøve dette. Er ikke overvektig (170/63, bmi på 22), men jeg er plaget med vann i kroppen selv om jeg er aktiv og spiser sunt. Spesielt leggene og knærne er hovne og det ser nesten ikke ut som jeg har knær pga hevelsen. Føler meg ikke komfortabel med shorts og skjørt og nå er det jo så varmt også. Så tenkte å prøve disse. Jeg skjønner jo at man må tisse mer enn normalt, det er jo hensikten, at de skal være vanndrivende, men er det sånn at man må tisse hele tiden? Jeg har ikke mulighet til å tiss 10 ganger i løpet av en arbeidsdag liksom og må pendle en time hver vei med buss, kan ikke akkurat tisse på flaske på bussen, haha. 

Anonymkode: 9c3dc...e3d

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21619956
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.5.2018 den 11.18, AnonymBruker skrev:

Dytter opp denne istedet for å lage ny tråd... 

Har akkurat bestilt dette, noen som har erfaringer med det? Funker det?

Har konfirmant i år, og holder på å slanke meg litt, prøver å spise lavkarbo i ukedagene for å gå litt ned i vekt til dagen, vil gjerne føle meg bra den dagen. Har alltid vært overvektig, så ingen fare for at jeg skal bli et skjelett. Føler jeg eser ut etter helga når jeg har spist karbohydrater... så tanken er at disse kanskje kan hjelpe???

Anonymkode: 918b1...b04

Finnes ikke bedre! 

Anonymkode: 0ca09...642

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21621306
Del på andre sider

Måtte oftere på do da jeg tok de, men følte egentlig ikke at det hjalp noe særlig uansett. Tok de til jeg gikk tom (ca en måned) Har ikke kjøpt nye, og merker ikke forskjell. 

Nå skal det sies at jeg ikke har fått påvist mye vann i kroppen, er kun noe jeg mistenker at jeg har. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21622097
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, KillerKitty skrev:

Måtte oftere på do da jeg tok de, men følte egentlig ikke at det hjalp noe særlig uansett. Tok de til jeg gikk tom (ca en måned) Har ikke kjøpt nye, og merker ikke forskjell. 

Nå skal det sies at jeg ikke har fått påvist mye vann i kroppen, er kun noe jeg mistenker at jeg har. 

Har det ikke påvist jeg heller, men jeg merker det og ser det på legger og knær. Har jeg ikke vann i kroppen er de mye slankere. Har liksom en slags liten hevelse på leggene 10 cm under knærne og hovne knær også. Så lyst til å prøve. Synd de ikke funket på deg. Hvor mye oftere gikk du på do? Sånn ca. Er det sånn at man må hver time blir det litt vanskelig å få til. Jeg prøvde tonidren for mange år siden, måtte tisse veldig ofte da, men de hjalp ingenting. Men da var jeg ung og hadde ikke vann i kroppen, ville bare prøve å gå ned litt i vekt, noe jeg absolutt ikke trengte, for da veide jeg 10 kg mindre enn nå og jeg er fortsatt slank. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21622935
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke påvist jeg heller, men jeg merker det og ser det på legger og knær. Har jeg ikke vann i kroppen er de mye slankere. Har liksom en slags liten hevelse på leggene 10 cm under knærne og hovne knær også. Så lyst til å prøve. Synd de ikke funket på deg. Hvor mye oftere gikk du på do? Sånn ca. Er det sånn at man må hver time blir det litt vanskelig å få til. Jeg prøvde tonidren for mange år siden, måtte tisse veldig ofte da, men de hjalp ingenting. Men da var jeg ung og hadde ikke vann i kroppen, ville bare prøve å gå ned litt i vekt, noe jeg absolutt ikke trengte, for da veide jeg 10 kg mindre enn nå og jeg er fortsatt slank. 

Var hver time til annenhver time ca, men jeg drakk mye mer da jeg brukte de, så mulig det og hadde litt å si. 

Det er utrulig irriterende med for mye vann i kroppen. Selv merker jeg det godt på hender, føtter og ansiktet. Til tider ser det faktisk ut som jeg har Botox, haha. 

Det beste er vel å dra til legen og få piller som har dokumentert effekt, men jeg vet ikke om de gir ut de pillene så lett? 

Er det forresten noen her som opplever å få vann i kroppen etter antidepressiva? Jeg mistenker at de er årsaken hos meg, for jeg har helt sluttet å salte maten, og spiser generelt færre ting som inneholder mye salt, til ingen nytte

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21622984
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, KillerKitty skrev:

Var hver time til annenhver time ca, men jeg drakk mye mer da jeg brukte de, så mulig det og hadde litt å si. 

Det er utrulig irriterende med for mye vann i kroppen. Selv merker jeg det godt på hender, føtter og ansiktet. Til tider ser det faktisk ut som jeg har Botox, haha. 

Det beste er vel å dra til legen og få piller som har dokumentert effekt, men jeg vet ikke om de gir ut de pillene så lett? 

Er det forresten noen her som opplever å få vann i kroppen etter antidepressiva? Jeg mistenker at de er årsaken hos meg, for jeg har helt sluttet å salte maten, og spiser generelt færre ting som inneholder mye salt, til ingen nytte

Ja, man skal drikke mer også tror jeg. 

Skikkelig irriterende, ja. Jeg merker det også i ansiktet. Hater det! Og den hevelsen på leggene gjør at jeg ikke er komfortabel med å gå i skjørt og shorts. 

Jeg aner ikke hvor lett de gir ut sånne piller, men blir det ikke bedre kommer jeg til å nevne det for legen neste gang jeg er der. 

Jeg går også på antidepressiva. (Lamictal) Jeg har også sluttet å salte maten, det eneste jeg spiser med mye salt i er potetgull, men det er bare i helgen. Spiste mye mer salt før og da hadde jeg ikke vann i kroppen, men gikk heller ikke på antidepressiva. Så mulig det er derfor. Det har jeg ikke tenkt over. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21623045
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man skal drikke mer også tror jeg. 

Skikkelig irriterende, ja. Jeg merker det også i ansiktet. Hater det! Og den hevelsen på leggene gjør at jeg ikke er komfortabel med å gå i skjørt og shorts. 

Jeg aner ikke hvor lett de gir ut sånne piller, men blir det ikke bedre kommer jeg til å nevne det for legen neste gang jeg er der. 

Jeg går også på antidepressiva. (Lamictal) Jeg har også sluttet å salte maten, det eneste jeg spiser med mye salt i er potetgull, men det er bare i helgen. Spiste mye mer salt før og da hadde jeg ikke vann i kroppen, men gikk heller ikke på antidepressiva. Så mulig det er derfor. Det har jeg ikke tenkt over. 

Ja, det går faktisk på selvfølelsen, og ikke minst velvære. Når det er varmt i tillegg får jeg en følelse av at vannet er nært kokepunktet og, så føles absolutt ikke bra. 

Har ellers lest at badstue skal ha en effekt, men igjen - personlig føler jeg meg bare kokt levende. 

Har lest at noen antidepressiver har bivirkninger som gir vannsamling i kroppen, og er det tilfelle så er vel vanndrivende eneste alternativ? 🤔 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21623243
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, KillerKitty skrev:

Ja, det går faktisk på selvfølelsen, og ikke minst velvære. Når det er varmt i tillegg får jeg en følelse av at vannet er nært kokepunktet og, så føles absolutt ikke bra. 

Har ellers lest at badstue skal ha en effekt, men igjen - personlig føler jeg meg bare kokt levende. 

Har lest at noen antidepressiver har bivirkninger som gir vannsamling i kroppen, og er det tilfelle så er vel vanndrivende eneste alternativ? 🤔 

Huff, ja, det går veldig på selvfølelsen, jeg tør ikke vise meg noe sted i skjørt eller shorts pga at legger og knær ser så hovne ut. Så bruker det bare når jeg er hjemme alene. Jeg hater varme fra før også fordi jeg tåler det veldig dårlig og da blir det ekstra ille når man skal ha vann i kroppen og. 

Haha, badstu er ren tortur. Blir skikkelig uvel av sånt. 

Jeg har også lest det og lurer på det samme. Tror jeg skal snakke med legen min om det neste gang jeg skal dit. Kan ikke slutte på lamictal heller og de er de eneste jeg har prøvd som jeg tåler. Jeg går på yasminelle p-piller og, men de har jeg gått på i en årrekke uten bivirkninger. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/910628-aquamin-erfaringer/#findComment-21623460
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...