Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #41 Skrevet 9. februar 2015 Haha, det tror jeg på! Alt ved kysten er himmelsk om sommeren. Dessverre så koster det også
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 #42 Skrevet 9. februar 2015 Haha, det tror jeg på! Alt ved kysten er himmelsk om sommeren. Dessverre så koster det også All bolig koster nå for tiden! Men det kan jo være verdt å sjekke hva man får for pengene der...
Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #43 Skrevet 9. februar 2015 All bolig koster nå for tiden! Men det kan jo være verdt å sjekke hva man får for pengene der... Følger godt med på markedet, spesielt langs kysten, men så langt har jeg ikke funnet bolig med hovedkravet i prisklassen vår. Må ha egen inngang pga katt og hund
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #44 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er ikke anti Vestsiden altså. Har lyst til å flytte til Vestfold, men mener det ikke er det beste stedet å bo om man skal pendle til Oslo. Det har du helt rett i. Østfold er mye bedre på kollektiv transport Anonymous poster hash: 168f7...109 1
Rosa Sitron Skrevet 9. februar 2015 #45 Skrevet 9. februar 2015 Det har du helt rett i. Østfold er mye bedre på kollektiv transport Anonymous poster hash: 168f7...109 Da er vi enige, i og med at TS ba om tips om steder hun kunne pendle til Oslo =)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #46 Skrevet 9. februar 2015 Har du sett på Holmestrand? Litt i lengste laget akkurat nå, (ca en time) men reisetiden til Oslo vil kuttes betraktelig når den nye toglinja kommer.. Her kan du fint få en litt eldre enebolig til 2,6... Anonymous poster hash: fd7f5...eee
Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #47 Skrevet 9. februar 2015 Har du sett på Holmestrand? Litt i lengste laget akkurat nå, (ca en time) men reisetiden til Oslo vil kuttes betraktelig når den nye toglinja kommer.. Her kan du fint få en litt eldre enebolig til 2,6...Anonymous poster hash: fd7f5...eee Ja, har absolutt sett på Holmestrand. Idyllisk, men for lang reisetid dessverre.
Gjest Tigress Skrevet 9. februar 2015 #48 Skrevet 9. februar 2015 Blir det veldig kaldt i Lillestrøm på vinteren? Kaldere enn Oslo? Bodde et år i Hedmark og lovte meg selv at jeg aldri igjen skulle bo i "innlandet" på den måten. Men så er jo Mjøsa en faktor der. Tja, eg er herfrå, og vil mykje heller ha kaldt innlandsklima enn kysthelveteskulda i Oslo, for å seie det slik... Eg bur ikkje i sjølve Lillestrøm heller, men gjekk på skule der, og kan ikkje seie eg la merke til at det er så veldig mykje kaldare der. Du vil nok merke at det er kaldare, men det er surare i Oslo. Ulempen med Lillestrøm er likvel hålka, det kan bli heilt spektakulært hålkete der...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #49 Skrevet 9. februar 2015 Lørenskog. Kort vei inn til sentrum. Jeg synes særlig Fjellhamar er fint. Anonymous poster hash: a42f8...094
Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #50 Skrevet 9. februar 2015 Tja, eg er herfrå, og vil mykje heller ha kaldt innlandsklima enn kysthelveteskulda i Oslo, for å seie det slik... Eg bur ikkje i sjølve Lillestrøm heller, men gjekk på skule der, og kan ikkje seie eg la merke til at det er så veldig mykje kaldare der. Du vil nok merke at det er kaldare, men det er surare i Oslo. Ulempen med Lillestrøm er likvel hålka, det kan bli heilt spektakulært hålkete der... Tusen takk for info!
Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #51 Skrevet 9. februar 2015 Lørenskog. Kort vei inn til sentrum. Jeg synes særlig Fjellhamar er fint. Anonymous poster hash: a42f8...094 Absolutt aktuelt.
Rotemor Skrevet 9. februar 2015 #52 Skrevet 9. februar 2015 Drøbak! Himmelsk om sommeren... 30 minutter med buss til Bussterminalen er ikke ille! Bra med butikker og restauranter også.
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 #53 Skrevet 9. februar 2015 30 minutter med buss til Bussterminalen er ikke ille! Bra med butikker og restauranter også. Ja, det er så hyggelig og tusle rundt, eller sette seg ned midt i sentrum og sommeridyll. Blir helt salig bare ved tanken... Fine butikker har de óg. 1
Rotemor Skrevet 9. februar 2015 #54 Skrevet 9. februar 2015 Ja, det er så hyggelig og tusle rundt, eller sette seg ned midt i sentrum og sommeridyll. Blir helt salig bare ved tanken... Fine butikker har de óg. Ost og vinstuen! <3 Badeparken...
Peteesde Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #55 Skrevet 9. februar 2015 30 minutter med buss til Bussterminalen er ikke ille! Bra med butikker og restauranter også. Ja, det er så hyggelig og tusle rundt, eller sette seg ned midt i sentrum og sommeridyll. Blir helt salig bare ved tanken... Fine butikker har de óg. Herlig! 1
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 #56 Skrevet 9. februar 2015 Ost og vinstuen! <3 Badeparken... Ja, i det hele tatt! Skulle ikke hatt noe imot å bo der! Eller hatt hytte... 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #57 Skrevet 10. februar 2015 30 minutter med buss til Bussterminalen er ikke ille! Fra sentrum er det 50 min. Anonymous poster hash: 1e9c4...13e
Peteesde Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #58 Skrevet 10. februar 2015 Fra sentrum er det 50 min.Anonymous poster hash: 1e9c4...13e Viktig poeng!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #59 Skrevet 10. februar 2015 Viktig poeng! Både og... Du finner ikke bolig i sentrum til den prisen.Anonymous poster hash: 8d26a...b51
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #60 Skrevet 10. februar 2015 Både og... Du finner ikke bolig i sentrum til den prisen.Anonymous poster hash: 8d26a...b51 Nei, men man trenger ikke flytte så langt som Drøbak for å finne noe fint fordet. Drøbak er nydelig på sommeren, men på vinteren er det DØDT. Anonymous poster hash: 25d3b...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå