Gå til innhold

Øst eller vest for Oslofjorden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, det tror jeg på! Alt ved kysten er himmelsk om sommeren. Dessverre så koster det også ;)

Skrevet

Haha, det tror jeg på! Alt ved kysten er himmelsk om sommeren. Dessverre så koster det også ;)

All bolig koster nå for tiden! :) Men det kan jo være verdt å sjekke hva man får for pengene der...

Skrevet

All bolig koster nå for tiden! :) Men det kan jo være verdt å sjekke hva man får for pengene der...

Følger godt med på markedet, spesielt langs kysten, men så langt har jeg ikke funnet bolig med hovedkravet i prisklassen vår. Må ha egen inngang pga katt og hund :)

Skrevet

Jeg er ikke anti Vestsiden altså. Har lyst til å flytte til Vestfold, men mener det ikke er det beste stedet å bo om man skal pendle til Oslo.

Det har du helt rett i. Østfold er mye bedre på kollektiv transport :)

Anonymous poster hash: 168f7...109

• Liker 1
Skrevet

Det har du helt rett i. Østfold er mye bedre på kollektiv transport :)

Anonymous poster hash: 168f7...109

Da er vi enige, i og med at TS ba om tips om steder hun kunne pendle til Oslo =)

Skrevet

Har du sett på Holmestrand? Litt i lengste laget akkurat nå, (ca en time) men reisetiden til Oslo vil kuttes betraktelig når den nye toglinja kommer.. Her kan du fint få en litt eldre enebolig til 2,6...

Anonymous poster hash: fd7f5...eee
Skrevet

Har du sett på Holmestrand? Litt i lengste laget akkurat nå, (ca en time) men reisetiden til Oslo vil kuttes betraktelig når den nye toglinja kommer.. Her kan du fint få en litt eldre enebolig til 2,6...

Anonymous poster hash: fd7f5...eee

Ja, har absolutt sett på Holmestrand. Idyllisk, men for lang reisetid dessverre.

Gjest Tigress
Skrevet

Blir det veldig kaldt i Lillestrøm på vinteren? Kaldere enn Oslo? Bodde et år i Hedmark og lovte meg selv at jeg aldri igjen skulle bo i "innlandet" på den måten. Men så er jo Mjøsa en faktor der.

Tja, eg er herfrå, og vil mykje heller ha kaldt innlandsklima enn kysthelveteskulda i Oslo, for å seie det slik... Eg bur ikkje i sjølve Lillestrøm heller, men gjekk på skule der, og kan ikkje seie eg la merke til at det er så veldig mykje kaldare der. Du vil nok merke at det er kaldare, men det er surare i Oslo. Ulempen med Lillestrøm er likvel hålka, det kan bli heilt spektakulært hålkete der...

Skrevet

Lørenskog. Kort vei inn til sentrum. Jeg synes særlig Fjellhamar er fint.

Anonymous poster hash: a42f8...094

Skrevet

Tja, eg er herfrå, og vil mykje heller ha kaldt innlandsklima enn kysthelveteskulda i Oslo, for å seie det slik... Eg bur ikkje i sjølve Lillestrøm heller, men gjekk på skule der, og kan ikkje seie eg la merke til at det er så veldig mykje kaldare der. Du vil nok merke at det er kaldare, men det er surare i Oslo. Ulempen med Lillestrøm er likvel hålka, det kan bli heilt spektakulært hålkete der...

Tusen takk for info!

Skrevet

Lørenskog. Kort vei inn til sentrum. Jeg synes særlig Fjellhamar er fint.

Anonymous poster hash: a42f8...094

Absolutt aktuelt.

Skrevet

Drøbak! Himmelsk om sommeren... :rodmer:

30 minutter med buss til Bussterminalen er ikke ille!

Bra med butikker og restauranter også.:)

Skrevet

Bra med butikker og restauranter også. :)

Ja, det er så hyggelig og tusle rundt, eller sette seg ned midt i sentrum og sommeridyll. Blir helt salig bare ved tanken... ;) Fine butikker har de óg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er så hyggelig og tusle rundt, eller sette seg ned midt i sentrum og sommeridyll. Blir helt salig bare ved tanken... ;) Fine butikker har de óg.

Ost og vinstuen! <3

Badeparken...:)

Skrevet

Bra med butikker og restauranter også.:)

Herlig!

• Liker 1
Skrevet

Ost og vinstuen! <3

Badeparken... :)

Ja, i det hele tatt! Skulle ikke hatt noe imot å bo der! :) Eller hatt hytte...

• Liker 1
Skrevet

Fra sentrum er det 50 min.

Anonymous poster hash: 1e9c4...13e

Skrevet

Fra sentrum er det 50 min.

Anonymous poster hash: 1e9c4...13e

Viktig poeng!

Skrevet

Viktig poeng!

Både og...

Du finner ikke bolig i sentrum til den prisen.

Anonymous poster hash: 8d26a...b51

Skrevet

Både og...

Du finner ikke bolig i sentrum til den prisen.

Anonymous poster hash: 8d26a...b51

Nei, men man trenger ikke flytte så langt som Drøbak for å finne noe fint fordet.

Drøbak er nydelig på sommeren, men på vinteren er det DØDT.

Anonymous poster hash: 25d3b...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...