AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Nettopp begynt å date en fyr. Vi har sovet sammen en gang, men det var hos noen andre, så når vi våknet, dro vi hvert til vårt. Ellers har vi alltid vært med andre folk. Denne uken skal han sove hos meg, og det jeg bekymrer meg for, er morgenen etterpå. Hva skal jeg diske opp til frokost? Hos meg, alene, går det i tørre brødskiver, evt. en smoothie til frokost, og ingen av delene er særlig digg å servere en gjest.. Ikke er jeg veldig glad i egg eller varm-mat til frokost heller.. Hva skal jeg gjøre? Jeg er generelt ikke så flink til å varte opp gjester. Vi har hatt film-kveld en gang også, og da var jeg dog syk og eide ikke matlyst, men kvelden endte med at vi begge satt med rumlende mager.. Herregud, tenkte seriøst ikke på å finne frem noe snacks el. siden jeg selv var syk.. Jeg er jo verste verten ever! Anonymous poster hash: a0a4c...cf6
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Stress ned, det er deg han vil treffe, maten er mindre viktig. Kjøp inn ferskt brød, litt ulike pålegg og kaffe/te, det holder sikkert i massevis.
Timza Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Trenger ikke gjøre noe greier ut av det. Lag kaffe/kakkao, og dekk bordet med nytt børd samt litt pålegg, så kan han velge selv hva han har lyst på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Brød og vanlig pålegg er mer enn bra nok Anonymous poster hash: ee895...129 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Nok et eksempel på at dagens generasjon jenter har glemt å lage mat. Forøvrig, å ha gjester (eller dater) på besøk og la de gå med sultne rumlende mage er rimelig uhøflig og total mangel på gjestfrihet. Anonymous poster hash: 05df1...349 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 For å gi ts et tips. Du bør i det minste greie å diske opp med en omelett til daten og en god kopp kaffe/te. Anonymous poster hash: 05df1...349 1
Gjest Badabing Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ville bare laget en fresh, grønn smoothie eller godt brød med pålegg og nypresset juice. Det enkle er ofte det beste.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Tips: At du personlig ikke er glad i hverken egg eller varm mat betyr vel ikke at du brekker deg av å steke et par egg, en omelett eller å koke egg, gjør det vel? Kjøp ferskt brød, litt godt pålegg, drikke og en pakke egg (du kan bruke de i både vaffelrøre og bakeverk senere om han ikke har lyst på). Så spør du om han vil ha stekt egg, kokt egg eller omelett 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Til denne passer det bare så godt: ha Jarlsberg og ikke bare en eller annen ost. Anonymous poster hash: 28cf5...8c6 10
Gjest mann20mb Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Ferskt godt brød kjøpt dagen før og skinke,smør,majones,salami,agurk,paprika,melk,vann,gulost. Da er du safe!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Lag pannekaker eller vafler Anonymous poster hash: 3194d...5db 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Lag klart alt dagen før,f.eks.noen omeletter.Så har du alt klart Anonymous poster hash: 7c318...dd6 1
Gjest tomasjj Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Veien til mannens hjerte går igjennom magen og alt det der.... Viktig å ha noe å servere uten at du trenger å kjøpe hele Mathallen. Det viser at du setter pris på han.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Kan dere ikke lage frokost sammen, du trenger vel ikke lage til ham? Hvis det er helt så erdet jo fint å kjøpe inn noen egg, men ellers holder vel brødskiver med pålegg fint? Spør ham på forhånd hva han liker? Anonymous poster hash: dd628...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Kan dere ikke lage frokost sammen, du trenger vel ikke lage til ham? Hvis det er helt så erdet jo fint å kjøpe inn noen egg, men ellers holder vel brødskiver med pålegg fint? Spør ham på forhånd hva han liker? Anonymous poster hash: dd628...0d1 Mente "hvis det er HELG" Anonymous poster hash: dd628...0d1
Gjesten Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Jeg vil si det holder godt med brød og knekkebrød og et fint utvalg pålegg. De fleste er jo ikke så fancy når det kommer til frokost. 2
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Mer enn nok med fersk brød/rundstykker/knekkebrød og standard pålegg som kokt egg, gulost, skinke, majones, smør, agurk, paprika, juice, kaffe/te. Kanskje noen muffins?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Burde holdt med mus til kvelds.Anonymous poster hash: 32a17...ac9 2
Gjest Belle âme Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Eg hadde blitt glad for rundstykke og kakao. Eller smoothie.
Aryamili Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Kaffe/te, noen varme rundstykker, tomat/agurk/paprika og litt forskjellig pålegg. Det må vel bli bra! Eller så kan du lage en omelett eller noe pannekaker. Namnam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå