AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg trenger å komme meg bort snart, bare en liten uke, kanskje to. Kjenner at jeg trenger sol og sommer. Ser på billige reiser på restplass.no! Jeg skal dra alene, og ja det er kanskje litt teit.. Men jeg trenger det. Er kvinner 23 fra Trondheim. Flere som har gjort, eller vurderer dette? Anonymous poster hash: 64bf2...a73
sirha1 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har sittet foran pcen i hele dag for å se etter temareiser/arrangerte reiser i USA for å se og oppleve de typiske turistplassene. Har veldig lyst til å reise, og det blir sannsynligvis alene fordi jeg har venner som har dårlig råd og ikke vil prioritere ferie og reise. Skulle ønske jeg turte å dra på ferie alene, men er veldig usikker. Så jeg vil si til deg; ja, reis og nyt det! :-)
Durinur Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Ja, det er ikke noe problem å reise alene, men det krever jo at man er komfortabel nok med å være alene til at man klarer seg en hel uke uten venninner eller familie. Ellers er det jo en stor bonus om man er utadvendt nok til å klare å finne seg noen å henge med på kvelder og sånt da Men du får ha en god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå