Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så vanskelig å finne en øyekrem som ikke inneholder anti-age. Kan virke mot sin hensikt for 20-åringer har jeg lest (?)
Har en jeg syns funker utmerket for mørke ringer, men har lyst til å investere i noe for å spare meg mot rynker. Tenker at 200-300 kr er en ok pris, om man skal investere i noe så viktig :)
Har dere noen anbefalinger? :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker selv Ole Henriksen sin øyekrem (den oransje), den er anti aging da men det var det jeg ville ha. Er selv 20 blir 21. Elsker virkelig den øyekremen, den er såå fuktighetsgivende å god!

Skrevet

Jeg bruker selv Ole Henriksen sin øyekrem (den oransje), den er anti aging da men det var det jeg ville ha. Er selv 20 blir 21. Elsker virkelig den øyekremen, den er såå fuktighetsgivende å god!

Samme her. Har den samme, "total truth" heter den, og den er virkelig god. Jeg er selv i midten av tyveårene, men begynte å bruke den for to år siden, og er fornøyd. Tror heller ikke noe på at en ikke kan få bruke en krem med antiage, det er jo ikke skadelig og vil ikke ødelegge huden, huden vil uansett ha godt av en øyekrem.

Anonymous poster hash: 300e4...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...