Matea18 Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hei! Jeg og kjæresten skal på en 4-dagers tur til Barcelona. Hvilke klesbutikker finnes det der? Noen kjente? Er det dyrt der nede? Og hva bør vi se av kultur osv? Noen som har vært i Barcelona og vil gi noen tips? Tusen takk fra en dame med reisefeber!
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 De har de store kjedene som zara, mango, disney, hm og primark for å nevne noen. De ligger som regel på senter, vi var mye på diagonal mar når vi var der. Stort senter med masse utvalg.
Aviale Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Du finner alle de europeiske kjedebutikkene, mange som vi har i Norge og selvsagt mange som vi ikke har. Priser på klær er ca det samme som i Norge vil jeg si. Når jeg var der tjente vi litt på kursen, men det gjør man sikkert ikke nå. Nr 1 must-see er Sagrada familia. Ja, den ser nærmest ut som en termitt-tue på avstand utenfra, men inni er den helt annerledes. Virkelig en opplevelse som alle som drar til Barcelona bør få med seg. Andre ting er Boqueria markedet (matmarked), Font Magica (fonteneshow om kvelden, sjekk om det går før dere drar dit), Parc Guell, Casa Mila/casa batllo (hus med helt spesiell arkitektur, verdt å få med seg om dere er interessert i sånt), barri gotic-området, bystranda. Det er flere ulike områder i Barcelona som skiller seg ut og er verdt å ta en spasertur i. Jeg kommer ikke på noe mer i farta, siden jeg var der på studietur og besøkte kunstmuseer hele dagen, noe det er MANGE av. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå