AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Herregud, jeg har brukt hele dagen på å finne ut hvordan jeg registrerer maten min i kaloriteller-appen: ShapeUp /lifesum, men finner for søren meg ikke ut av det! Det skulle ikke vært så vanskelig? På min dagbok eller noe? Har seriøst lett overalt....Anonymous poster hash: e5c76...29b
Pringle Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Du logger deg inn... og så kommer ihvertfall jeg rett inn i "Diary". Under Add Breakfast er det et søkefelt hvor du kan taste inn matvarenavn og klikk på "lupen". Edit: Vær veldig obs på at verdiene stemmer, mye rart der - sjekk med pakka eller matvaretabellen. Endret 8. februar 2015 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Åja, jeg hadde prøvd å plotte inn matvarer på norsk jeg da... ikke rart det ikke fungerte Du logger deg inn... og så kommer ihvertfall jeg rett inn i "Diary". Under Add Breakfast er det et søkefelt hvor du kan taste inn matvarenavn og klikk på "lupen". Edit: Vær veldig obs på at verdiene stemmer, mye rart der - sjekk med pakka eller matvaretabellen. Hvor lenge har du brukt appen? Føler du den fungerer bra?Anonymous poster hash: e5c76...29b
Pringle Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Åja, jeg hadde prøvd å plotte inn matvarer på norsk jeg da... ikke rart det ikke fungerte Hvor lenge har du brukt appen? Føler du den fungerer bra?Anonymous poster hash: e5c76...29b Hm... jeg har funnet både Q-melk og havregryn der...? Jeg bruker ikke den appen - det er https://lifesum.com/vi snakker om? - jeg har bare prøvd å legge inn akkurat dette, havregryn og melk Ellers bruker jeg Myfitnesspal. Et gammelt øk av en tjeneste, men det fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå