Gå til innhold

Er det mulig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg har brukt hele dagen på å finne ut hvordan jeg registrerer maten min i kaloriteller-appen: ShapeUp /lifesum, men finner for søren meg ikke ut av det! Det skulle ikke vært så vanskelig? På min dagbok eller noe? Har seriøst lett overalt....

Anonymous poster hash: e5c76...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du logger deg inn... og så kommer ihvertfall jeg rett inn i "Diary". Under Add Breakfast er det et søkefelt hvor du kan taste inn matvarenavn og klikk på "lupen".

Edit: Vær veldig obs på at verdiene stemmer, mye rart der - sjekk med pakka eller matvaretabellen.

Endret av Pringle
Skrevet

Åja, jeg hadde prøvd å plotte inn matvarer på norsk jeg da... ikke rart det ikke fungerte :P

Du logger deg inn... og så kommer ihvertfall jeg rett inn i "Diary". Under Add Breakfast er det et søkefelt hvor du kan taste inn matvarenavn og klikk på "lupen".

Edit: Vær veldig obs på at verdiene stemmer, mye rart der - sjekk med pakka eller matvaretabellen.

Hvor lenge har du brukt appen? Føler du den fungerer bra?

Skrevet

Åja, jeg hadde prøvd å plotte inn matvarer på norsk jeg da... ikke rart det ikke fungerte :P

Hvor lenge har du brukt appen? Føler du den fungerer bra?

Hm... jeg har funnet både Q-melk og havregryn der...?

Jeg bruker ikke den appen - det er https://lifesum.com/vi snakker om? - jeg har bare prøvd å legge inn akkurat dette, havregryn og melk :fnise: Ellers bruker jeg Myfitnesspal. Et gammelt øk av en tjeneste, men det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...