AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 For over ett år siden begynte jeg med et vippeserum. Som mange andre jenter, ønsket jeg meg lengre,fyldigere vipper. Vippene ble kjempefine etter noen uker, og det holdt seg slik i ca en måned før vipper begynte falle av og jeg fikk store "hull" der vippene burde vært. Jeg droppet nye typer serum, da jeg mistet troen på det, og fylte heller i glipene med "indivual lashes" fra Ardell. Dette så pent ut, men varte ikke mer enn et par uker (bruker lash tite glue for extensions) før de begynte sprike litt og man unne se at de hadde grodd ut litt. Nok en runde med hva jeg skulle gjøre. Prøvde da nye "individual lashes" som kun er "en vipp", ikke flere sammen om dere skjønner. Dette så naturlig ut men opplevde at de bøyde seg fort og holdt ikke på langt nær så lenge som de andre individuelle vippene. Nå har jeg tatt av alt, og nok en gang syns jeg bare vipperaden min er et trist syn. Korte, slitte og med små gliper fortsatt. Tror ikke vippene har godt av alt limet heller. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få lengre, finere vipper igjen, uten å måtte styre med lim og påsatte vipper? Finnes det et serum som faktisk fungerer? Har vurdert vippeextensions, men er redd det blir for dyrt i lengden.... Hva med mascara med fiber? Jeg vil gjerne ha tips fra dere som vet om noe som virker og som har en mening om hva jeg burde gjøre...? Anonymous poster hash: 5fe45...3cc
ludo123 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Anbefaler IKKE å lime på vipper eller vippeextensions. Det ser bra ut i starten, men du ender opp med å slite ut vippene mer og mer. Har hørt om folk som har tatt vippeextensions og ødelagt vippene for alltid. De vokste aldri skikkelig ut igjen, ble tynnere og kortere. Mitt tips til deg er rett og slett å spise B-vitaminer. Jeg kjøper B-vitaminer på Life som er for hud, hår og negler, men tar i tillegg noen høydoser (Biotin, B-2) samt MSM fra Iherb. Kjøpte egentlig mine vitaminer for å få lengere og fyldigere hår på hodet, men har faktisk merket at vippene mine har blitt lenger og tykkere også! Var faktisk noen som spurte meg om jeg hadde tatt vippeextensions fordi de syntes vippene mine var så lange! Et sunt indre gir et sunt ytre:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Anbefaler IKKE å lime på vipper eller vippeextensions. Det ser bra ut i starten, men du ender opp med å slite ut vippene mer og mer. Har hørt om folk som har tatt vippeextensions og ødelagt vippene for alltid. De vokste aldri skikkelig ut igjen, ble tynnere og kortere. Mitt tips til deg er rett og slett å spise B-vitaminer. Jeg kjøper B-vitaminer på Life som er for hud, hår og negler, men tar i tillegg noen høydoser (Biotin, B-2) samt MSM fra Iherb. Kjøpte egentlig mine vitaminer for å få lengere og fyldigere hår på hodet, men har faktisk merket at vippene mine har blitt lenger og tykkere også! Var faktisk noen som spurte meg om jeg hadde tatt vippeextensions fordi de syntes vippene mine var så lange! Et sunt indre gir et sunt ytre:) Dette stemmer ikke! Har hatt vippeextensions i snart to år nå (med innlagte pauser) og vippene mine er fortsatt fine når extensions er tatt av. Det handler om å gjøre det hos en av de veldig få som faktisk kan dette skikkelig og som bruker topp kvalitet på produktene. Da får du også beskjed om når du burde ta pauser, slik at dine egne vipper ikke skal bli ødelagt. Evt så er vippeløft også ett godt alternativ Anonymous poster hash: 9e5eb...0cf 3
Gjest incognita Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Anbefaler deg å la vippene være helt i fred en god stund fremover. 4
Gjest Veritaserum Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Jeg lurer på det samme.. eller jeg mister vippene mine, håret har blitt tynt også. Før hadde jeg lange, fine vipper. Vet jeg har b-vitamin mangel, og tar vanlige b-vitaminer (fikk beskjed av legen å ta de). Men er det noe annet som funker for hår og vipper? Har kjøpt panto-3, men ga opp etter 1 uke, de stinker nå inni granskogen! Blir kvalm bare jeg kjenner lukten!
Gjest Pheel Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Anbefaler deg å la de være i fred, bruke så lite mascara som mulig og alltid ta av mascara igjen på en skånsom måte, og ikke gni masse for å få det av. Det jeg gjør er å farge vipper, så føler jeg at jeg ikke behøver mascara hele tiden. Selv om det nok ikke er det beste å farge dem, så innbiller jeg meg at det er bedre enn å bruke mascara hver dag.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 La vippene få hvile! Samt smør inn med castor oil hver eneste dag! Hvis du oogler var det faktisk noen som hadde testa castor oil vs vippeserum, og castor oil vant klart! Oljen får du billig på iherb/ebay.. Anonymous poster hash: 48bb2...d14
lilyiris Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Jeg brukte vippeserum en periode, var ikke fornøyd. Så så jeg en test der Lakserolje/Castor oil hadde 25% mer effekt enn serumet. (og billigere) Etter nå 5 uker er vippene mine flottere enn før jeg begynte med sminke, myke og ser sunne ut. Prøv det
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Takk for alle tips, dere. Jeg tror dere har rett i at jeg bør la dem være i fred en stund, men det er så kjipt nå som jeg er blitt vant med de lange vippene....men det ser jo ikke fint ut når de ramler av, da Jeg har castorolje stående i skapet, planen var å bruke den, men har ikke kommet så langt. Kanskje på tide. Mener dere virkelig at det funker? Noen serum som kan funke, da? har lite tro på dem, men håper litt.... Og extensions tror jeg at jeg må droppe pga pris, selvom det er fristende, da... B vitaminer hørtes også lurt ut. Igjen takk. ts Anonymous poster hash: 5fe45...3cc
Sandie Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Takk for alle tips, dere. Jeg tror dere har rett i at jeg bør la dem være i fred en stund, men det er så kjipt nå som jeg er blitt vant med de lange vippene....men det ser jo ikke fint ut når de ramler av, da Jeg har castorolje stående i skapet, planen var å bruke den, men har ikke kommet så langt. Kanskje på tide. Mener dere virkelig at det funker? Noen serum som kan funke, da? har lite tro på dem, men håper litt.... Og extensions tror jeg at jeg må droppe pga pris, selvom det er fristende, da... B vitaminer hørtes også lurt ut. Igjen takk. ts Anonymous poster hash: 5fe45...3cc Det er nok lurt å la vippene få fred en stund ja.Extentions vil på sikt gjøre problemet ditt enda verre.(Dessuten ser det som oftest veldig fake ut.Jeg ser ihvertfall med en gang om noen har det). Jeg har naturlig veldig lange vipper og har aldri brukt serum.Tilførsel av B-vitaminer og en god fiber-mascara tror jeg er det beste du kan gjøre.Invester i en kvalitets-mascara og en god og skånsom øyenmakup-fjerner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Jeg brukte vippeserum en periode, var ikke fornøyd. Så så jeg en test der Lakserolje/Castor oil hadde 25% mer effekt enn serumet. (og billigere) Etter nå 5 uker er vippene mine flottere enn før jeg begynte med sminke, myke og ser sunne ut. Prøv det Er Lakserolje og Castor oil det samme? Og hvordan bruker man dette? Smører man inn vippene?Anonymous poster hash: 77408...136 1
lilyiris Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Er Lakserolje og Castor oil det samme? Og hvordan bruker man dette? Smører man inn vippene?Anonymous poster hash: 77408...136 De sier så ja. Smører inn med en Q-tips på vipperaden oppe og nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå