AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har hatt hundene på kennel når jeg har dratt på ferie tidligere, og selv om jeg vet at de har det bra der og at det er en god kennel, klarer jeg ikke å kose meg ordentlig. I år vurderer jeg derfor å leie feriehus et sted, og kunne ta med hundene. Er det noen som har gjort noe lignende? Hvor har dere leid feriehus? Hvilke nettsider bruker dere for å finne hus? Anonymous poster hash: 2ab6a...0cb
HvittHus Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Tenker du på kun Norge? Eller skandinavia?
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Ville sjekket finn. Sembo har også utleie av feiehus
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Har sett på Finn, men søkemotoren er så dårlig. Kunne liksom ikke søke etter noen av våre kriterier. Skal sjekke ut Sembo, takk. Anonymous poster hash: 2ab6a...0cb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Det pleier å gå bra i Danmark og Sverige i allfall. Dansommer har mulighet for å søke på hus hvor det er tillatt med dyr. Jeg har søkt på finn med "husdyr tillatt" tror jeg. Anonymous poster hash: 006bb...032
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Det pleier å gå bra i Danmark og Sverige i allfall. Dansommer har mulighet for å søke på hus hvor det er tillatt med dyr. Jeg har søkt på finn med "husdyr tillatt" tror jeg. Anonymous poster hash: 006bb...032 Ja, fikk søkt etter husdyr, men ikke utendørs svømmebasseng, avstand til sjø osv. Dessuten lå veldig mange av dem i slike ferieland, og det er ikke særlig interessant siden det pleier å være så mange barn på sånne steder, mens vi er noen par i 30-årene uten barn. Takk, skal se på Dansommer også. Anonymous poster hash: 2ab6a...0cb
HvittHus Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Ja, fikk søkt etter husdyr, men ikke utendørs svømmebasseng, avstand til sjø osv. Dessuten lå veldig mange av dem i slike ferieland, og det er ikke særlig interessant siden det pleier å være så mange barn på sånne steder, mens vi er noen par i 30-årene uten barn. Takk, skal se på Dansommer også. Anonymous poster hash: 2ab6a...0cb Vi har vært i Danmark med våre hunder flere ganger. Da legger vi inn alle våre krav i søkemotoren og kommer fram til aktuelle sommerhus. Vi søker etter spesielt husdyregnede sommerhus, siden disse har mindre naboer og er bedre tilrettelagt for flere hunder.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Husk; Hundene må ha egne pass. Ville bare nevne det, selv om dere sikkert er klar over det mht. evt. konsekvenser. Anonymous poster hash: b7a7b...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå