AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hva syns du om instagrambrukere som bytter profilbilde hele tiden? Legger merke til at enkelte bytter bilde flere ganger i året, og gjerne 4-5 bilder innen en par måneder. Bilder som er blitt fiksa på med photoshop osv. Identitetskrise eller?Anonymous poster hash: 545c1...544
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 DyttAnonymous poster hash: 545c1...544
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Det er mange småting som irriterer meg, men akkurat dette kan jeg ikke si at jeg noen gang har irritert meg over eller i det hele tatt lagt merke til. Det er vel opp til hver enkelt hvor ofte en bytter profilbilder. Anonymous poster hash: 1827a...531
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Hva syns du om instagrambrukere som bytter profilbilde hele tiden? Legger merke til at enkelte bytter bilde flere ganger i året, og gjerne 4-5 bilder innen en par måneder. Bilder som er blitt fiksa på med photoshop osv. Identitetskrise eller?Anonymous poster hash: 545c1...544 Gidder ikke å bruke energi på å tenke over noe som ikke er i nærheten av å være et lite problem engang. Folk kan bytte to ganger om dagen uten at jeg bryr meg. Anonymous poster hash: 674ff...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Har aldri tenkt noe over. De er så små uansett. Anonymous poster hash: b9834...6bd 2
kjøttmeis Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Det er vel ikke noe rart ved å bytte profilbilde flere ganger i året? Jeg tenker ikke over det, jeg. Er ikke alle som bytter profilbilder for å få oppmerksomhet eller pga. identitetskrise. Jeg bytter regelmessig i og med at jeg kanskje har tatt/funnet et bilde som passer mer til profilen min, eller fordi jeg har farget/klippet håret. Noen liker forandring oftere. Ingenting galt med det. 1
Gjest Mythic Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes det er mer forvirrende med folk som bytter brukernavn titt og ofte på Instagram. Plutselig har jeg følgere som jeg ikke skjønner hvem er før jeg går inn på profilen deres. Profilbildet der inne tenker jeg sjelden over.
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Tenker faktisk ikke over det. Legger egentlig ikke merke til profilbilde på instagram, da det er så lite. Det kommer heller ikke opp i feeden min slik som det gjør på facebook, så får så og si aldri med meg hvor mange ganger folk skifter bilde.
Wonderbitch Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Er ikke bilder mye av grunnen til at man har instagram? Og er det ikke mindre irriterende av de bytter bilde ofte der enn på Facebook?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå