Gå til innhold

Tips til rimelig men bra Internett-abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket abonnement har du, og er du fornøyd? Hva betaler du i mnd?

Og hvor lang ventetid er det for å få koblet det opp?

Må jeg ha en pc for å få koblet det opp?

Anonymous poster hash: bf577...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan som regel ikke velge fritt hvilken internettleverandør du vil ha, men må ta den som har lagt ned kabler/bygd ut signaler i ditt område.

Alternativet er mobilt bredbånd, da kan du velge hvem du vil, men du bør jo velge noen som har dek ing der du bor.

Anonymous poster hash: df39f...982

Skrevet

Det er ikke fiber jeg er ute etter, men vanlig bredbånd som Telenor, nextgentel, homenet etc tilbyr. :-)

Bor i en by.

Mobilt bredbånd blir vel ganske dyrt om jeg skal streame filmer etc?

Anonymous poster hash: bf577...3ce

Skrevet

Det er ikke fiber jeg er ute etter, men vanlig bredbånd som Telenor, nextgentel, homenet etc tilbyr. :-)

Bor i en by.

Mobilt bredbånd blir vel ganske dyrt om jeg skal streame filmer etc?Anonymous poster hash: bf577...3ce

Pointet mitt var og er fortsatt at du i store byer ikke kan velge fritt, du må ta de som har bygd ut i ditt område. Samt finne ut hvilket selskap dette er.

Skrevet

Pointet mitt var og er fortsatt at du i store byer ikke kan velge fritt, du må ta de som har bygd ut i ditt område. Samt finne ut hvilket selskap dette er.

Men vanlig bredbånd går over telefonlinjene til Telenor, så en leverandør av vanlig bredbånd kan stort sett levere over hele landet, de trenger ikke å bygge ut noe selv. På den annen side er det kanskje ikke så mange leverandører igjen på det markedet utenom Telenor og NextGenTel. Av de to er NGT best og billigst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...