AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Del Skrevet 8. februar 2015 Er det slik at alle gravide besvimer iløpet av svangerskapet? Jeg har generelt angst for å besvime, hatt følelsen ofte etter en operasjon i nesen for 2 år siden og har slitt med nakkeproblemer siste 10 årene så har ofte hatt følelsen kan en si. Men har skikkelig angst for dette. Vet at det er normalt og hvorfor en eventuelt besvimer når man er gravid, men er det slik at alle gjør det? Anonymous poster hash: b427b...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 8. februar 2015 #2 Del Skrevet 8. februar 2015 Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2015 #3 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvor har du det fra? Noen kan slite litt med lavt blodtrykk i starten, men utover det så har jeg aldri svimt av... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Del Skrevet 8. februar 2015 Nei.. Tror ikke det er så normalt akkurat. Anonymous poster hash: 7b1ce...ba3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 8. februar 2015 #5 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg gjorde hvert fall ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 8. februar 2015 #6 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Jeg besvimte en gang i første svangerskap og hadde mange rett-før-ganger. Sånn at jeg løp ut av dusjen søkkvåt og la meg på gulvet. I andre svangerskap var jeg bare litt svimmel av og til. Besvimte aldri. Endret 8. februar 2015 av sjøhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. februar 2015 #7 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har vært gravid tre ganger og har ikke vært i nærheten av å besvime noen av svangerskapene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Del Skrevet 8. februar 2015 Blodtrykksfall er ganske vanlig, men de færreste besvimer av det. Man setter seg ned, føler seg litt svimmel osv, men sjelden det fører til besvimelse. Anonymous poster hash: f92d2...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvor har du det fra? Noen kan slite litt med lavt blodtrykk i starten, men utover det så har jeg aldri svimt av... Vet om ei vennine som svimer av i hytt og vær, og hun sa det var normalt. Har også lest om det på nett, det står at det er normalt. Men derfor spørsmålet er det normalt i den forstand at det ikke er farlig, eller er det normalt i den forstand at nesten alle gjør det Anonymous poster hash: b427b...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 8. februar 2015 #10 Del Skrevet 8. februar 2015 Har gått gjennom 5 svangerskap og kun besvimt en gang. Med tanke på at man aldri kan vite på forhånd om man blir plaget med blodtrykksfall eller ikke, bør du prøve å legge akkurat denne bekymringen i boksen for bekymringer du ikke trenger å ta på forskudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. februar 2015 #11 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har ikke besvimt, ikke vært i nærheten av å gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niniel Skrevet 8. februar 2015 #12 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er normalt som i at det ikke er farlig og har en naturlig grunn. Det er derimot IKKE vanlig at gravide besvimer i hytt og pine. Noen er nok plaget av det, men da kan de ta forhåndsregler slik at de fleste i stor grad kan unngå det. Jeg har alltid kjempelavt bt i svangerskap, men har ikke i noen av de tre svangerskapene svimt av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. februar 2015 #13 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har besvimt én gang i løpet av tre svangerskap. Jeg var så utrolig kvalm under siste svangerskap og sammen med kvalmen fikk jeg ofte blodtrykksfall. Vanligvis klarte jeg på ulikt vis å holde kvalmen i sjakk til svimmelheten gikk over, men en gang gikk det galt og plutselig befant jeg meg på gulvet. Det var ekkelt, men ikke noe jeg ville bekymret meg over. Jeg har aldri hørt at dette er noe "alle" opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Del Skrevet 8. februar 2015 2 svangerskap, ingen besvimelser. Anonymous poster hash: 642af...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg besvimte to ganger, og hadde ett par "nesten" hendelser.. Men jeg hadde problemer med blodtrykket da.. Det er nok ikke vanlig, men det kan skje Anonymous poster hash: da4d1...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå