Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne ha kjøpt en rimeligere pc, men jeg vil ha god kvalitet og lang bateritid.

Hva skal jeg velge? Air, pro? Legg gjerne ved link.

Jeg kommer til å bruke pc til nettbank, aksjer, se filmer og noe skrivearbeid til ny utdannelse. På forhånd takk for svar. ☕️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har MacBook Pro, og er innmari fornøyd med den :) Samme har mannen min også, og han er veldig fornøyd. Jeg har brukt Mac i mange år nå, kommer aldri til å gå tilbake til vanlig PC igjen. Samme sier mannen min som konventerte til Mac ifjor.

Skrevet

Jeg har hatt min air i litt over et år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Den er veldig rask, har god batteritid og enkel i bruk. Systemet er enkelt og det er lett å sette seg inn i de ulike funksjonene.

Da jeg skulle kjøpe mac var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha en MacBook Pro, men etter litt diskusjon med selger ble jeg overbevist om å velge air, noe jeg er utrolig glad for! Jeg er student, noe som innebærer at jeg bærer macen med meg ofte. Air er tynn og veier nesten ingenting, noe som er utrolig deilig når den skal være med meg på universitetet. Den har ikke cdrom, men det trenger jeg heller ikke.

Skrevet

Har dere 13" eller 15"? Og hvilken prosessor? I5 /i7?

Skrevet

Jeg har hatt min air i litt over et år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Den er veldig rask, har god batteritid og enkel i bruk. Systemet er enkelt og det er lett å sette seg inn i de ulike funksjonene.

Da jeg skulle kjøpe mac var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha en MacBook Pro, men etter litt diskusjon med selger ble jeg overbevist om å velge air, noe jeg er utrolig glad for! Jeg er student, noe som innebærer at jeg bærer macen med meg ofte. Air er tynn og veier nesten ingenting, noe som er utrolig deilig når den skal være med meg på universitetet. Den har ikke cdrom, men det trenger jeg heller ikke.

17-åringen min har også air, hun er veldig fornøyd. Bruker den mye i skolesammenheng, og den er som du sier lett å ta med seg. Ang manglende cdrom så har hun kjøpt seg ekstrernt som hun benytter seg av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...